Doučování

395 13 3
                                    

O velké přestávce jsme seděli s Tadaem ve školním parku. Najednou k nám přiběhla Ami. "Ahoj" pozdravila nás. "Čau" řekla jsem. "No ahoj" řekla tiše Tadao. "Chtěla bych vám poděkovat že jste mě včera zachránili" řekla šťastně. "V pohodě" řekla jsem jakoby se nic nestalo. "To byla samozřejmost" začervenal se Tadao. Ami se usmála a odešla. "Ale ale. Tobě se líbí" řekla jsem. "Možná...trochu....já nevím" koktal Tadao. "Jdi za ní" pobídla jsem ho. "Myslíš?" váhal Tadao. "Určitě. Mazej" řekla jsem. Tadao tedy vstal a šel za Ami. Nenápadně jsem je pozorovala. On ji chytl za ruku a něco jí řekl. Nakonec se políbili. "Tak to by bylo. A já letím na doučování" pomyslela jsem si.
.
Zaklepala jsem na dveře. "Vstupte" řekla Akina zevnitř. Otevřela jsem dveře a vešla. "Dobrý den, jsem tady na to doučování ze zeměpisu" řekla jsem. "O ano, tak si tady sedni a začneme" řekla Akina a zavřela dveře. Sedla si vedle mě a dala mi ruku kolem ramen. "Co to děláte?" udivila jsem se. "Co by?" řekla blaženě Akina. "Máte mě doučovat" zkoušela jsem to. "Tss" zasyčela Akina a odhrnula vše ze stolu. Vykulila jsem oči. Chytla mě a posadila mě na stůl. "Co se to sakra děje" křikla jsem. "Pšššt" zašeptala. Chytla moje knoflíčky u školní uniformy a rozepínala je. Pomalu mi sundala košili. "Uu" zakoukala se na má prsa. Pak mi dala pusu. Pomalu mi sundala i sukni. "Prosím nechte mě" prosila jsem. Akina zavrtila hlavou. Rozepla mi i podprsenku. Rozkošně mi začala cucat bradavky. Celým tělem mi projel slastný pocit. I já ji rozepla podprsenku. Byla tak úchvatná. Ona mi rukama zajela mezi mé nohy a začala mě lehce masírovat. "Jsem ještě panna" vzdychala jsem. "Tím lépe" zasmála se Akina.

Ta učitelkaKde žijí příběhy. Začni objevovat