0.1

79 11 4
                                    


   Kitaba başladığınız saati  buraya yazın😉😉😉

........ sizce hangi dans okuluna  gidilmeli?
-Bence Arthur murray dans okulu gayet güzel.

Kendimi yine gece 22.00 da çıkan dansla ilgili röportaj programlarına kaptırmıştım Yarın sabah 08.00 da dersim olduğunu unutmuş Gibiydim elime kitaplıktan Simyacı kitabını aldım ve okumaya başladım Çok geçmeden kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.

💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

...... şu anda çalan müziğin alarm mı yoksa biri beni mi arıyor adlı anketi mi yorumlamaya çalışıyordum Ne saçmalıyorum Ben telefona baktığımda annemin beni aradığını fark ettim açtığımda "kızım Bu telefon neden geç açılıyor her seferinde böyle yapıyorsun yeter Bıktım artık"
Anneciğ- dememe kalmadan o konuşmaya başladı
" ne yapıyorsun sen bu saatte uyuyor musun hala uyuyorsun uyuyorsun Ben fark ettim ya kızım bu saate kadar uyumaz Seni ellere göndermeyecektim seni Başka şehirlere göndermeyecektim"

"Anne ne saçmalıyorsun saat daha sabahın kaçı ki"

"Kızım ne diyorsun seen! Saat yediyi elli beş geciyor"
"Nee anne geç kaldım kapatıyorum bayy"
Diyip cevabını beklemeden kalktım hemen üzerime deri tayt ve bir t-short gecirdim hemen evden disarı çıktım dur dur ben naptım anahtarımı almadım uff neyse bi çilingirci çağırmak ne kadara mal olabilir ki? Hemen bi taksi tutmaya calişayım ben bos zamanım olsa taksi gelir ama benim işim düştü ya bir tane geçmez derken ordan bir taksi gordüm neymiş sitem edilmesmiş ay ben ne diyorum iyice anneme benzedim taksiiii diye hayvan gibi bağırınca taksi durdu ve binince "abla yolcu olduğunu görüyoruz neden bağırıyosun ki?"
-a
Abla mı ablamı dedi o bana neyse taksiciyle kavga edemem şimdi olmaz.

☺😊
.........................

Okula vardığımda saat 8.23 tü neyseki derste hoca biseyler anlatmis.
Banu derste sessizce bana dönerek "okula gelen  yeni Çocuğu gördün mü dedi "bende Banu ya dönerek "şimdi tek derdim Okula gelen çocuklar değil mi" dedim Allahım yarabbim ya Ben o kadar geç kalmışım derse kız gelmiş bana diyor ki yeni çocuk bana ne yeni çocuktan Ya banane Sanki ben alacağım neyse Hocanın beni çağırması ile kendime geldim mi ısındıktan sonra dans etmeye başladım Neyse ki sadece bir dersim vardı ve çabucak bitti ben de okulun yanındaki parka çıktım havanın sıcaklığı Denize girme isteği yaratsa da ben parkta oturuyordum çimenlerde soğuk çayımı yudumlarken önümdeki bankta amcaların konuşmasına şahit oldum
"vallahi necati ben bir emekli olayım köye gideceğim 10 tavuk 2 inek kendimi çiftçiliğe adayacağım bu çiftçilikte çok para var köşeyi dönerim"

bu konuşmayı duyunca aklıma Dedem geldi o da hep böyle Hayaller kurardı sebepsizce bir tebessüme neden oldu ben tebessüm ederken banktaki amca arkasını dönüp

"kızım sen bizi mi dinliyorsun Ayıp ayıp Allah senin cizini versin "

dedi duyduğum şeyler karşısında şok olmuştum dinlemiyorum ki hayattaki tek derdim Onları dinlemek olsa keşke

"amcacığım Ben sizi dinlemiyorum ki"

" bak bak bak terbiyesize bak bide amca diyor bir de amca diyor amca sensin aptal aptal çocuk " konuyu fazla uzatmadan oradan uzaklaştım ve Eve doğru yol aldım eve yürüyerek gidip birazcık bacaklarım açacaktım Hava da sıcak Zaten minibüs filan çekilmez şimdi deyip eve gittim ve gördüklerim karşısında şok oldum..

ORTA ŞEKERLİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin