0.3

50 9 1
                                    

Multimedya:çiçek 

2 Hafta sonra

Banu'dan
Okula gitmek için hazırlanıyordum tamam tamam biraz abartmış olabilirim tamam fazla abarttım 2 saat öncesinden kalkıp saçımı makyajımı yapmış şimdi kıyafet deniyordum siyah jean üstüne kazak mı yok yok mavi jean olsun  bu saatte çiçek te kalkmak zorunda kalmıştı
-çiçek birşey söylesene
Uykulu uykulu mırıldandı
+mavi giy bence
Deyip yatağa uzandı yorganı  kafasına kadar çekerek uyumaya başladı bende mavi jean üzerine beyaz t-short giydim. Evet gayet güzeldim saçlarıma dalga attırmış ve perçemlerimi düzeltmiştim.
Artık çıkabilirdim.

"Çiçek gidiyorum ben!"
"Tamam"
Diye bağırdı beyaz ayakkabılarımı giyip bileğime bir halhal takmıştım güzeldim.
Güzelim ben yaa diye düşünürken korna sesleriyle kulağım iyice mayıştı ve önümde duran siyah spor araba iyice beni korkutmuştu.

Çiçek'ten
Banu sayesinde uyanmıştım daha da uyuyamıyordum yok siyah mı mavi mi diye bunalttı beni iyice neyse bende üzerime siyah kot ve lacivent bir t-short giyip çıktım.
Beyaz ayakkabı ve halhal da takmıştım. Okula değil de bir iş görüşmesine gidiyordum kafe için tezgahtar aranıyormuş. Ee benimde derslerim pek olmadığı için çalışabilirdim hem ev sahibi suat bey 1 gün bile geciktirmiyordu kirayı saolsun bu zamana kadar hep annem babam gönderdi kira paralarını ama artık kendi paramı kazanmalıyım.
...................................................
Vardığımda çok güzel bir kafeye geldiğimi farkettim umarım işe alınırım burası küçük bir dükkandı tezgahta yaban mersinli muffin  pasta cheesecake vee makaronlar pembe beyaz  sarı  hayallerimdeki gibi içeriye ilk adımımı atıyordum "merhaba kimse varmı"
"Buyrun ne istemiştiniz yeni pişmiş makaronlarımız var"
"Evet makaronlar harika görünüyor fakat ben iş görüşmesi için geldim"
"Hımm tecrubelerin varmı"
"Yok ama güzel iş yapabileceğimi düşünüyorum"
"İyi,işe alındın"
"Ne gerçekten mi teşekkür ederim "
" yarın gel başla he bu arada sen reşitsin değil mi"
"Evet evet reşitim"
"Harika hoşgeldin arzu ben "
"Memnun oldum çiçek ayaz "
"İstersen sana makaron ikram edeyim çok meşhurdur her gelen makaron yemeden gitmez"
"Peki olur o zaman " dedim gülümseyerek
Arzu hanım tezgahtan 3 makaron alarak masaya getirdi "kahve de alırmısın çiçek"
"Yok saolun"
Makaronları tatmaya başladım gerçekten harikaydı muhteşem resmen ağzımda eriyordu harika bir tadı vardı
"Gerçekten dediğiniz kadar varmış çok güzeller "
"Sizi bizi bırak şimdi arzu abla de bana tamam mı"tamam." Dedim ve vedalaşarak oradan çıktım

Banu'dan
Duran arabayla şok olmuştum bu kişi ahmetti
"Ahmet ne işin var burda"
Evet ahmet burağın sadık dostu idi.
Hiçbirşey söylemeden boğazımdan tuttu ve beni arabaya yasladı "çiçeği ikna ediceksin  burak içeriden çıkacak anlaşıldı mı"
"Bı-bırak be-beni boğazıma uygulanan kuvvet artıyor ve canım daha çok yanmaya başlıyordu. Artık göz yaşlarıma hakim olamıyordum ve onları serbest bıraktım "o şikayet geri çekilecek burak yoksa ben varım meydan boş değil anladın mı beni"
"Hı hı " diyebildim sadece ve bir anda boğazımdakı  baskı geri çekildi. Gözlerimi açtım ve gördüğüm manzarayla şok geçirdim.

Bölüm sonu

Heyecanlı yerde bitirdim sanki.
Kitaba yeni başladım yanlışlarım olursa yazabilirsiniz. Oy ve yorum atarsanız çok sevinirim
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

ORTA ŞEKERLİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin