Eu sunt Dia, am 14 ani si locuiesc in Cluj-Napoca.
Azi este 21 iunie si este o zi super misto: se termina scoala si plec in Constanta cu cea mai buna prietena a mea, Gabi sau Gobi (cum ii spun eu), care sta in Piatra-Neamt si are tot 14 ani. Gabi este fangirl Vlad Munteanu iar eu...eu sunt cea mai mare fana a lui Selly.
In 22 iunie m-am intalnit cu Gabi in gara:
G: OMG!! Nu-mi vine sa cred ca te vad!
Eu: Nici mie! *si ne-am strans in brate*
Am sunat-o pe mama ca sa-i spun ca am ajuns in Constanta si am plecat la hotel sa ne cazam. Era un hotel super modern si camerele erau spatioase. Era super!
Dupa ce ne-am cazat si ne-am pus hainele in dulap i-am spus lui Gabi:
Eu: Gobi, stii ca cel mai mult in momentul asta vreau sa ma duc pe plaja.. ce mai asteptam?
G: OK, stai sa imi iau costumul de baie!
Am plecat la plaja, care era aproape intrucat hotelul se afla la 50 de metri de mare. Pe plaja erau doar 2 oameni pentru ca era ora 20... cu cat ne apropiam mai mult de persoane mi se parea ca ii cunosc... Erau.... Selly si Dutu...
Eu: Mi se pare mie sau aia sunt...
G: DUTU SI SELLY OMGGGG
Eu: Hai la ei sa facem o poza!
G: Haai repedeee
*la baieti* Vlad-V Selly-S
G: Heyy! Ce faceti baieti?
V: Bine, facem niste poze si filmam daily, voi?
Eu: Noi acum am ajuns aici si am venit repede pe plaja sa vedem marea...
S: Si eu abia am ajuns...Am venit in vacanta... De unde veniti?
Eu: Eu vin din Cluj si Gabi din Piatra-Neamt. Pe mine ma cheama Diana. Si noi am venit tot in vacanta...
V: Imi pare bine! La ce hotel stati?
G: Chiar la cel din spate!
V: Ce tare!
Eu: Baieti, faceti o poza cu noi?
V&S: Da, normal!
S: Ne-a parut bine fetelor! Ne vedem maine poate... Noapte buna!
Eu&G: Ne vedem maine! Noapte buna!
Si am plecat la hotel gandindu-ne la cat suntem de norocoase ca ne-am intalnit cu Vlad si Selly...
Hey, asta cred ca va fi cel mai lung capitol si urmeaza lucruri poate mai interesante! Sper sa va placa!
YOU ARE READING
O vara speciala
FanfictionHey, eu sunt Dia, am 14 ani si locuiesc in Cluj-Napoca... sal Andy (Exploit) :))! Aceasta este o carte despre intalnirea mea cu bff-ul meu, Selly si Vlad Munteanu! Lectura placuta!