#1 - Started !
M3- EVERYBODY GET YO ASS UP AN DO SOME DAMN WORK OR IMMA BLOW YOUR BRAINS OUT !
And With That EVERYBODY Got Back To Work . Oh My Bad Im Soo Rude I Forgot To Introduce Myself . My Name Is Karma . Its Funny How My Name Is Karma An Im The Baddest Bitch In Miami Hahaa ! But Im 5'2 Thick In ALL The Right Places I Have Hazel Eyes I Am Light Skinned An I Am The Co Leader Of The D.B.D My Brother Is The Head An Its Just Us Two Our Parents Died When I Was 13 An My Brother Was 14 An We Had To Find Our Way Back Up So We Took Over Our Parents Business .
But Back To Where We Was At Im in My Office An I Hear Alot Of Noise So Im Like Wtf ? I Went Down Their An These Niggas Fighting So Me Being Me I Blow Their Brains Out .
Me - So Anyone Else Wanna Start Fuvking With My Time An Money Please Speak Up .
Everything Was Silent .
Me - Ightt Now . EVERYBODY GET YO ASS UP AN DO SOME DAMN WORK BEFORE I BLOW YOUR BRAINS OUT !
I Walk Back To My Office Where My Girl Kayla Was But We Call Her Kay .
KAY P.O.V
Wassup Yall Its Ya Girl Kayla But On The Street Its Kay . Im 5'2 Im Dark Skinned But For Me My Color Fits Me An On These Otha Ratchet Hoes They Be Trying To Look Like The Next Black Carmax If You Dont See I Like To Talk Shyt Alot. I Say Whats On My Mind So I Keep It 1000 Im A Rider Always Have Been But I Always Had The Wrong Driver With Me . But I Have A MAJOR Cursh On Loyalty Which Is Karma's Brother He Oso Fine ! But Back To What We Was Talking About .
Me - So What We Gonna Do About T-Thug ?
Karma - Man Ion Know She Been On Our Case An Robed Our South Trap . I Just Wanna End It With This Hoe .
Me - Man You Aint Lying .
T-THUG'S P.O.V
Me - We Needa Plan To Get Rid Of Them D.B.D'S Before Its Too Latee.
Fruit - Ya Right What We Gonna Do ?
Me - Ion Know But We Gotta Think Fast .
Oh Mybad Its Yo Girl Tati But On These Streets Its T-Thug Im 5'4 I Am A Light Brown Color I Have Dark Brown Eyes An I Have A Coke Bottle Shap An Im In My Office Planing What We Going To Do About D.B.D Our Beef Goes Beyond It Started Cause My GrandFather Was Shot By Their GrandFather So I Guess They Tried To Get Revenge So It All Led Down To Us .
FRUIT P.O.V
AYOO WASSUP . My Name Anthony But They Call Me DillardBoii Fruit Or Just Fruit Im 6'2 Im Very Cocky Im Soo Cocky Ma Damn Head Cockyy ! An I Gotta Real BIGG Crush On Taty An Yess I Am The ONLY One Who Call Her That Or She Will Have A Niggah To The Damn Moon An Back But That Girl My Lifee .
* IGHT YALL FIRST CHAPTER TELL ME HOW IT WENTT *
-Babesss ! ❤