Jihyo p.o.v
Aq dan lisa berjalan ke arah cafe yg aq lepak setiap pagi..
"Hmm ape eak nk beli??lapar nya perut niee." aq memegang2 perut ku yg tak habis2 berbunyi
"Hah!jom makan sandwich telur tuee!! Cam sedap jaa." lisa terpinga-pinga apabila nampak sandwich yg banyak tersusun atas dulang yg panjang itu..
"Kau beli largh..aq rasa cam tak kenyang je makan sandwich niee.. Alah x de makanan yg berat sikit ke. lapar gile aq.." ujar aq smpai terduduk di kerusi yg tersedia di cafe..
"Adoi.. Cerewet largh kau niee mne tak gemok asyik makan makanan berat je..dah la aq nk pi beli sandwich tu sebelum abis.." lisa terus maju ke tempat jual sandwich tersebut ..
"Hah ye..aq nk pegi beli iced lemon tea jap.. " tah dengar ke tak die tue ape yg aq cakap..kang nnt aq kene tinggal lagi. Ish da serik rase.
Aq dan lisa selesai membeli makanan dan minuman kiteorg terus pergi ke tempat istirehat kat taman bunga yg terdapat di universiti kiteorg.anyway tue tempat lepak harian aq yg kedua.
"Hah aman nye kat sini.. Dah la jom mkan.. "Lisa membuka bungkusan sandwich yg die beli tadi..
"Ermm sedapp kau tak nk ke??"hulur sandwich kat aq..
"Tak nak largh.. Aq lebih sanggup minum air.. "Aq tolak sandwich tue..
"Hukm x nak sudah.. Aq abiskan je terus.nnt da abis.. Jangan nak merungut kata lapar. Takde makanan.." punye delicious gile die makan dah macam let eat.. Ayoyoyo kecuhh.
"Hah makan.jela..aq mmg x nk. Nnt kalo aq lapar. Pepandai la aq " minum air ice lemon tea yg aq beli tadi.
PPASKK!!!.. ice lemon tea aq terkena kat baju seorang perempuan nie.. Andwaeee! Macam mne pompuan tu ley langgaq
air aq uhh.. Die nie buta ke aq tgh minum!"Ahhhhhhhhhh habis basah!!!oi betina.. kau tak nampak ke aq tengah jalan " die membersih kan baju nya.. Bitch***mm die yg langgar pastu salahkan aq pulak. Ape pukii
"Aah miahae.. Tak perasan.. Sorry nah tisu.. " huh aq mengalah la jugakn tak nak keadaan lagi bertambah buruk...
"Noo need!aq x tak nak pon tisu murah kau tue.. Aq ley call my bodyguard hantarkan baju.. Kau nie mmg menyusahkan aq.." die buang tisu aq tue kat bawah..
Bapak die largh tisu pon berkira ke.. Spe die nie ..muka ja lawa tp perangai.. Speechless aq"Hey you! Manusia.. Skang nie kau yg langgar air tu apesal pulak nak slah kn member aq huh..?!"lisa menyampuk.. Then backup aq.. Bravooo. Hahaha lisa pon nmpk dia langgar air aq tuee. Huh x de rezeki aq nk minum.. Air fav aq *cry lam hati*
"HAH?? KAU SPE TETIBA JE MENYAMPUK.. HAL NI AQ N MEMBER KAU TUE YG SETTLE KAN.." ttiba je die nie menjerit
"Dah2 kite bole selesaikan baik2 kan.tak yah nk gaduh. Btw spe name kau.. Aq kim jisoo nk minta maaf sebab terkotorkan baju mahal kau tue dan nie lalisa monaban member aq nk minta maaf jugak sbb terkasar bahasa.. tadi *bow 90°* "
"Tapi weyh jisoo die yg langgar kan.. "Kata lisa tak berpuas hati
"Eish kau mengalah jelaa. Aq malas nk besarkan2 hal nie" aq bisik kat telinga lisa
"Ah kay kay..*bow 90°" jawab lisa malas.
"HAHA kau pikir aq nk maafkan ke? Mmg tak lah.. Aq joy..anak dato/boss syarikat bahagian pembinaan pembangunan antarabangsa ..well.. Spe buat mrs.joy marah siap la die.. " fuh berlagak shiut betina nie Pikiaq aq hamak sngt ke. Kepala timun die largh..
"Ouh ahh selamat berkenalan.. Kau tak nak maafkan takpela. Aq tak kesah pon.. Dah la lisa kite gi class da nk pukul 2.30 nie " aq n lisa terus berlalu pergi meninggalkan si joy annoy tue..
YOU ARE READING
MY HEART FLORAL√ (JINJI_FF)
Fanfiction- "jisoo! Aq da mula sukakan kau.. Please jadi tunang aq. Seblum appa aq tunangkan aq dengan joy.. " -jinyoung "Tapi jinyoung.. Aq tk bersedia lagi untuk jadi tunang kau apetah lagi aq bakal jadi isteri kau nnt !" - jisoo "Please ! aq merayu sanga...