1Preferencje

2K 72 3
                                    

Jak się poznaliście?
Edyta może być przyjaciółką, jeśli chcecie ją wybrać;)

Edyta Górniak

Gdy byłaś na imprezie, szukałaś łazienki. Idąc na oślep, wpadłaś na kogoś. Tym kimś, okazała się Edyta. Przeprosiłaś , jednak ona nie była, ani odrobinę, zła. Resztę imprezy spędziłyście w swoim gronie.

Dawid Kwiatkowski

Idąc na spacer, ze swoim psem szukałaś czegoś w telefonie. Nagle poczułaś, że twoje zwierzątko strasznie się wyrywa. Spojrzałaś na niego, a on obwąchiwał się, z jakimś pieskiem. Spojrzałaś na właściciela. Był bardzo, ale to bardzo przystojny. Miał czekoladowe oczy, aksamitne, brązowe oczy i piękny uśmiech. Daliśmy psom chwilę swobody, w czasie wymieniania się numerami.

Tomson

Szłaś właśnie, z koleżanką, na boisko do kosza, pod blokiem. Zazwyczaj było ono puste, ze względu na jego opłakany stan, ale dzisiaj ktoś tam był. Ćwiczył tam rzuty wysoki, wysportowany blondyn. Miał niebiańskie, niebieskie oczy i mały zarost. Postanowiłaś, że za proponujesz mu wspólną grę.

Baron

Od dwóch tygodni szukasz idealnej bluzki. Dziś twój kolega powiedział ci, że znajdziesz coś, w tym stylu, w galerii obok twojego domu. Poszłaś tam więc, szukając swojego ideału. Była to czarna bluzka z twojego ulubionego, rockowego zespołu. Szukałaś między wieszakami, dopóki nie usłyszałaś głosu.
-Hej, księżniczko. Nie pomyliłaś działu? - Zaśmiał się miło.
-Nie, jestem w dobrym miejscu.- Odparłam spokojnie.

Preferencje THE VOICE KIDSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz