Madisons pov.
50 minuter senare.
Jag bar alla mina väskor fram till bilen. Där alla killar står och ser uttråkad ut.
-"Fan vad det tog långt tid" sa Jack
-"Och, en tjej har sina behov"sa jag kaxig.
-Attityden Madison" sa Adam med en dömande
-"Orkar bryr mig" sa jag och satt mig i bilen.
Liam, Adam, Jack, Jacob och jag satt i den här bilen jag satt i och Ludwig, Oscar och Leon i den andra bilen.
I framsätet satt Adam och Jacob. I baksätet satt jag, Jack och Liam.30 minuter senare.
Vi kom fram till flygplatsen. alla gick ut ur bilen. Vi gick till Adam privat plan stod.
-" ursäkta sir, vill ni att jag ska bära in väskorna till er" frågade mannen som jobbar här.
-" jag gärna" sa Liam
Adam höll mig i handen och nästan släpade mig till planen.
När vi kom fram till planen så var det så stort i planen.
Privat planen
Jag gick till soffan och lar mig ner och jag sov.
Några timmar senare.
Jag vaknade för att jag hör någon skakade på mig och säger Madison vakna, Madison vakna...
-"Vafan jag sover ser du inte det eller" röt jag och satt mig upp och titta surt på Jacob.
-"Förlåt men vi är framme i Paris nu" sa Jacob.
-"Det är lungt" sa jag och ger Jacob en svagt leende och han besvara leende.
Jag gick ut till de andra killarna som stog och väntar på mig.
Jag gick därefter därekt till bilen.
45 minuter senare.
Adam pov
Jag klev ut ur bilen som jag parkerad utanför mitt hus.
Jag gick fram till Madison bakifrån och lägger mina händer på hennes midja.-" Så du gillar mitt hus?" Fråga jag
-Aa, men vad gör vi här? Fråga Madison och vänder sig om och titta Up på mig.
-"Okej, nästan alla i familjen har varit med i vårt gäng. Vi snackar om 5 generationer. Men för att vara Boss måste man gifta sig efter 2år från att man tog på sig rollen" sa jag
-"Och" fråga hon och höjde på ögonbryn.
-"Och, det har gått snart 2år och om inte jag gifter mig kommer både jag och hela mitt team går ner. Och i värsta fall... gifta dig med mig"sa jag och blinkad med en ögat.
Madisons Pov
Jag kollade på honom med stora ögon, ska jag gifta mig med den snygga idioten???
&"Ursäkta mig?!!! kan du glömma Adam att jag ska gifta mig med dig, och försök inte tvinga mig" sa jag och vände mig om och gick in i huset.
När jag precis kommit in i det stora huset.
Känner jag en stark hand greppa om min arm och sedan smäller mig mot väggen... Aj det gjorde jätte ont.Huset.
/Nästa delen kommer på fredag/. Har en bra dag.....
YOU ARE READING
Varför Kidnappad du mig
Teen FictionMitt namn är Madison jag är 19år mina föräldrar dog för två år sen men jag bor med min bästa vän Linn. En kväll blev jag kidnappad, inte av någon full pedofil som vill våldtar mig, utan självaste maffia bossen en av dem kändaste ligorna i hela lande...