Az en eletem

8 0 0
                                    

Volt egyszer hol nem volt egy lany akit ugy hivtak hogy Arianna. Jo szivu es kedves lany volt, mindig segitett mindenkinek, nem volt olyan ember akinek nem segitett volna.
Ariannanak volt ket baratnoje Dina es Linda (volt tobb is de most csak kettorol fogok meselni), Lindanak meg tetszett egy fiu, Norbi volt a fiu neve, teltek a napok es Dinanak is meg tetszett Norbi. Meg nekik tetszett Norbi en azt mondtam rolla hogy csunya pedig nem volt az, szeme kek mint az eg, hangja olyan mint egy enek, a fulig ero mosolya pedig tokeletes volt. Par honap utan en is el kezdtem beszelni vele, sot inkabb kozelebb is kerultunk egymashoz. Eljottek a falunapok is o is ott volt. Aznap nagyon sok idot toltottunk egyutt, fociztunk, setaltunk, beszelgettunk es igy el is telt az ido es 00:00-ra utott az ora, a tuzijatekok kovetkeztek, ott voltunk egymas melett es neztuk ahogyan szikraznak az egen, ahogy egymasra neztunk fulig pirultunk mind a ketten. Akkor este langra gyult valami bennem, olyan valamit ereztem amit meg soha maskor de ezt mind akkor ereztem amikor vele voltam. Vege volt a tuzijateknak is es le ultunk egy padra, termeszetesen tavol egymastol.. Ott ultunk mind ketten a padon lehajtott fejjel azt kivanva keruljunk kozelebb egymashoz. Ott volt az ido hogy menjen, haza ment, kesz, vege.. A lang ami eget, ki aludt.. Masnap talalkoztunk megint, a lang ujra szikrazni kezdett es vegul megint meg gyult, mikor vele voltam boldog voltam, azt ereztem minden rossz meg szunik es megint ki sut a nap, akkor nap mondtak hogy Norbi szeret..Nem jott hogy hidjem es termeszetesen nem is hittem el.. Aznap este chat-eltunk es o is el mondta hogy szeret es en is meg mondtam neki hogy en is szeretem. Masnap mikor talalkoztunk mintha maskepp nezett volna ram, olyan boldogan nezett ram mert tudta hogy en is szeretem. Olyan hamar eltelt az ido hogy vissza kelett menjen Tarkanyba, nagyon szomoruak voltunk mert tudtuk hogy nem meg lathatjuk egymast olyan gyakran. De szerencsere augusztus es szeptember varazslatos honapok voltak, eljottek a magyar napok is es Tarkanyba tartottak en is el mentem. Mikor legelsobe meglatott egybol elkezdett mosolyogni es szemeben latszott hogy majd ram ugrana olyan boldog volt. Be esteledett en Lindaval voltam es akkor este ismerkedtem meg egy fantasztikus lanyal, Julival. Csuzdazni mentunk, en, Norbi, Juli es Linda, (tobben is voltak de nem sorolom fel) Norbi meg fogja a labam mielott lecsuszna es magaval huz, en meg megfogom Juli kezet es o is velunk csusz le. Miutan csuzdasztunk ki mentunk a palyara, csak en Norbi, Linda meg a tobbiek, akkor este a palyan olelt meg Norbi, nem akartam soha tobett elengedni, olyan jo erzes volt amikor at olelt. Vissza mentunk a palyarol es en kelett menjek, nem volt idom megolelni es igy azt mondtam neki hogy "szeretlek" , azt mondta meg puszilt volna de nem volt ido.. Azutan hosszu ido telt el es vegul szakitottunk.. Nem viseltem tul jol, nagyon szerettem, igaz nem mutathattam meg neki hogy nem viselem jol a szakitast.. De megbeszeltuk hogy baratok maradunk, hat azok is maradtunk meg a mai napokban is azok vagyunk. Juli tobb lett mint egy atlagos barat, o lett a legjobb baratnom szinte a testverem, Julival vannak a legszebb emlekeim, meg a veszekedes is jo emlek szamomra. Igaz most ossze vagyunk veszve, alig beszelunk egymashoz, de igy a jo.. Vagyis egy igazi baratsaghoz veszekedes is kell, veszekedes nelkul nem igazi a baratsagunk, nehez elviselni mert nekunk ez az elso veszekedesunk. Megismertem most 3 eve. Azota osszejottem par fiuval de oszinten mondva egyiknel se ereztem azt a langot ami bennem eget amikor Norbival voltam, Norbi irant oszinte erzeseket ereztem, o volt ugymond az elso aki irant igaz erzeseket ereztem. A lang ki aludt amikor o elment es egy nagy nyomot hagyott a szivembe, senki nem tudta elfoglalni azt az ures helyet. De nem is fogja senki elfoglalni csak is o, mert ha egyszer az a hely az ove volt az ove is marad orokre, senki se tudja azt a szerelmet adni amit o adot akkor nekem. Most nagyon sokat sirtam Norbi utan.. Es pont ezekbe a pillanatokba Juli nincs melettem, k*rvara faj.. De ez van.. Azert irom ezt a tortenetet hogy majd egy nap legyen alkalmam megmutatni Norbinak es Julianak hogy mien idiota voltam, pedig valolyaban ez a tortenet csak az en emlekeim!
Minden megvaltozott amiota en meg Norbi csak baratok vagyunk, rajottem hogy mindenkiben van valami kulonos csak ra kell joj hogy meik szempontbol nezd a dolgokat. Minden szoban, enekben, hangban, tettben es emberben van valami jo, te kell rajoj magadtol ezekre, meg kell tanulnod a jo oldalat is nezni a dolgoknak nem csak a roszat. Lehet azert nem meg vagyunk egyutt Norbival mert evek soran lehet utjain ujra egye valnak es ahogy szokas mondani MINDEN JO HA JO A VEGE! Meg egy valami, Arianna valolyaban EN vagyok, aki ismer tudja mit akarok mondani es azt is tudja hogy kire ertem ezt. Es azok a szemelyek akik ismernek igaz baratok! Es nagyon de nagyon szeretem oket, nelkuluk a vilag unalmas lenne mert baratok nelkul nincs izgalom es bolondulas, es ha ezek nincsenek meg akkor minden olyan unalmas es olyan mintha nem is elnel.. Mintha minden egy alom lenne ami sosem er veget. Azok a baratok akik az EN eletemet teszik izgalmassa azok: Norbi- mert miatta szenvedek, Dina- mert ot utallom!, Nina- mert neki jar a szaja es nem tud semmit magaban tartani, Evelin- mert vele aztan lehet hulyulni, Linda T- na aztan vele lehet inni es bulizni is, Mike- mert mikor sirni tudnek o felvidit aval hogy videochat-en beszelunk, Fredy- mert benne megbizhatok, Bodo- mert o mindig probal felviditni mikor sirok, Linda- mert vele vannak a legeslegtobb emlekeim es kepeim, es utoljara hagytam a legfontosabb szemelyt az eletemben Juli- mert o a testverem es segit tulelni minden rosz napot es vele csinalok minden lehetseges es lehetetlen dolgokat es ne felejtsem el vele aztam lehet bulizni!. Es mindezt nekik koszonhetem, a vilag legjobb baratainak akik mindig ott vannak ha baj van es segitnek amivel tudnak. Ritkan talalunk ilyen emberekert a mai napokban, szoval ha van egy ilyen baratod vigyaz ra es soha ne engedd el, mert ha egyszer elengeded tobbe mar nem fog vissza jonni! (Dina nem a legjobb barataim kozt van mert nah.. Vele gyakran veszekszek es utalom mert miatta vesztem ossze Julival, de azert tettem oda ot is mert ha o nem lenne nem lenne izgis az elet).
Es mindenkinek nagyon halasan koszonok mindent mert ha ti nem lennetek nekem az eletem izgalom es bulizas nelkul menne, nagyon szeretlek benneteket.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 28, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Az en eletemWhere stories live. Discover now