Finn Wolfhard jako Mike Wheeler
Hlavní postava. Charakter: kromě nevlasrního bratra a příbuzných z Floridy nikoho nemá. Je zamilovaný. Příběh ovlivňuje.
Andrew Lee Potts jako Conor Temple Wheeler
Méně důležitá postava. Charakter: svého nevlastního bratra má velmi rád. Musí být často mimo Hawkins kvůli práci. Příběh ovlivňuje.
Sadie Sink jako Max Mayfield
Hlavní postava. Charakter: kromě rodičů, kteří jsou skoro pořád pryč má dva nevlastní sourozence. Bratra velmi miluje, ale sestru nesnáší. Příběh ovlivňuje.
Evan Peters jako Kit Ripson Mayfield
Méně důležitá postava. Charakter: nevlastní bratr Max. Má vlastní sestru, kterou nesnáší. Stará se o domácnost. Přátelí se s Conorem a tak mu občas pomůže s Mikem. Příběh ovlivňuje.
Chloe Grace Mortez jako Nicole Ripson Mayfield
Méně důležitá postava. Charakter: přes bolest se snaží vypadat drsně a nezlomně. Občas se cítí nemilovaná (a to taky je ale pšt xd). Bratra i sestru nesnáší. Příběh ovlivňuje.
Millie Bobby Brown jako Jane Hopper
Hlavní postava. Charakter: miluje Mika a dělá hodně pro to, aby byl s ní, ale Mike to nevidí. Je často smutná. Nejlepší kamarádka Nicole. Příběh ovlivňuje.
Leonardo Dicaprio jako Jack Hopper
Méně důležitá postava. Charakter: syn Jima Hoppera. Stará se o Jane, protože Jim je na rok na Antarktidě. Jane má rád. Příběh ovlivňuje. (jako všichni xd)
Tak jo. Píšu to na počtvrtý a umřu, jestli to Wattpad zase smaže. Fakt skočim z mostu šup za Verukou. No ale k věci. Ještě dnes bych možná vydala kapitolu, ale nejsem si jistá, protože psát tohle čtyřikrát mě poněkud vysílilo... Tak zatim čus.
ČTEŠ
Can you shut up?! [Pozastaveno]
Fanfiction"Můžu být váš zoomer! " "To není ani skutečná věc. " *** "Nemůžeš mě tu jen tak nechat! " "Ne? Tak sleduj. " *** "Jsi si jistý? " "Tak, jakože zítra vyjde slunce. "