"druhá"

246 21 4
                                    

but it was true love, i'm sure

Mike

Dojeli jsme k Mikrwoodu a šli dál, s cílem k útesu. Rozprostřeli jsme deku na travnaté zemi a Dustin vytáhl dvě flašky.

"Vodka? " zasmála se Max. Dustin kývl a druhou flašku, obsahující colu postavil vedle sebe.

"Hele, nejsem si jistý, že je to dobrý nápad, " řekl Will. Všichni na něj vrhli pohledy.

"Někdo tě nutí, abys to pil? " obořil se na něj Lucas. Já taky nechtěl, vážně ne, ale být vyvrhel se mi taky nechce, takže zvolím tu lehčí verzi a budu zticha.

Dustin vytáhl třetí flašku, která byla prázdná a obě tekutiny do ní slil. Proměnili jsme si s Willem bolestné pohledy a nadále sledovali Dustina, který už zhluboka lokal.

•••

"Skákal pes -škyt- přes oves, přes ze -škyt- lenou louku, " prozpěvoval si Dustin a všichni se mu smáli.

"Pojďme -škyt- hrát flašku! " vyhrkl Will. Všichni jsme to odkývali.

"Tákžé, Miku, " řekl Dustin, když flaška padla ke mě. Nejistě jsem mu pokynul, aby pokračoval. "jsi zamilovaný? " usmál se.

"J- já? Já no, ehm, jo, " řekl jsem a popadl flašku. Jen, ať to nechají být. Změnit téma, změnit téma!

"Max, " řekl jsem, když se flaška zastavila u jediné dívky v kruhu.

"Miku, " napodobila mě zrzka.

"Prav -škyt- da nebo úkol? "

"Řekla bych, pravda, bývá to lepší volba, " uculila se. Žádné otázky mě nenapadaly, a nakonec jsem se zeptal na to, co mě zajímalo.

"Máš kluka? "

Can you shut up?! [Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat