koreye gidiş😊😊

ırmak'ın ağzından:
cafeden eve geldikten sonra valiz hazırlamak için odama çıktım orta boy valizimi aldım iç çamaşırlarımı, elbiselerimi, şortlarımı,tişörtlerimi,spor ayakkabılarımı, tabletimi, bilgisayarımı, şarj aletimi koydum valizimi hazırladıktan sonra geceliklerimi giyip uyudum
sabah alarmın sesiyle uyandım banyoya gidip duş aldım duştan çıktıktan sonra kıyafetlerimi giydim
ırmak:

ırmak'ın ağzından:cafeden eve geldikten sonra valiz hazırlamak için odama çıktım orta boy valizimi aldım iç çamaşırlarımı, elbiselerimi, şortlarımı,tişörtlerimi,spor ayakkabılarımı, tabletimi, bilgisayarımı, şarj aletimi koydum valizimi hazırladık...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

giyindikten sonra saçını dağınık ev topuzu yaptım valizimi alıp aşağıya indim kızlar daha gelmemişti bende sıkılmıyım diye (ben portakal değilim nasıl sıkılıyım) telefonumla oynamaya başaldım 10 dk sonra berfin aşağıya indi günaydın diyerek yanıma oturdu
berfin:

ece:

bunları giymişti saçını açık bırakmıştı güzel olmuştu sonra aşağıya ece ve eda indi onların giydiklerine baktım ece:

eda:

ikiside saçını açık bırakmıştı sonra kapıdan korna sesi geldi kesin koray geldiırmak: hadi koray geldi gidelim kızlar: tamam arabanın önüne geldik koray arabadan inip valizlerimizi arabaya yerleştirdi ben öne bindim koray sürücü koltuğuna oturdu k...

ikiside saçını açık bırakmıştı sonra kapıdan korna sesi geldi kesin koray geldi
ırmak: hadi koray geldi gidelim
kızlar: tamam
arabanın önüne geldik koray arabadan inip valizlerimizi arabaya yerleştirdi ben öne bindim koray sürücü koltuğuna oturdu kızlarda arkaya oturdu arabaya yerleştikten sonra havaalanına gitmek için yola çıktık canım sıkıldı kimse konuşmuyordu bende telefonumu radyoya bağladım exo:lotto şarkısını açtım kızlarla bağırarak şarkıya eşlik ediyorduk korayda bize gülerek bakıyordu o zaman korayı bahçeye dikelim ehehe tamam vurmayın
sonunda havaalanına geldik arabadan indik içeriye doğru yürümeye başladık kontrollerden geçtik daha 2 saat vardı uçağın kalkmasına bizde kızlarla kahvaltı yapmadık diye cafeye gidip bişiler yemeye karar verdik

Ece'nin ağzından:
cafeye girdikten sonra kahvaltı tabağı istedik
ırmak: koray şu arkadaşının adı ne ve biz neden koreye gidiyoruz açıklasana bana
koray: Arkadaşım çapırdı zaten ben gidicektim sizide götüriyim dedim iyi yapmamışmıyım
Ben: valla iyi yapmışsın kordünya ya bişi sorucam exo'yu da görürmüyüz??
koray: Bilmiorum eceşşek belli olmaz
biz böyle konuşurken uçağın kalkmasına 10 dk kaldığını gördük hemen uçağa doğru gittik yerimize oturduk
Berfinin ağzından:
sonunda kore'ye geldik uçaktan indik valizleri aldık çıkışa doğru yürümeye başladık(uçucak halimiz yok ya bunların hepsi ece ve ırmak'tan bulaşıyor bana)
bir grup maskeli gencin bize baktığını gördüm yanımda ki ırmağı da dürtüp onları gösterdim herkez bize ilk defa insan görmüş gibi bakıyor
berfin: ırmak bunlar bize niye böyle bakıyorlar?
ırmak: koreliye benzer halimiz mi var gözlerimiz büyük ondan böyle bakıyorlardır.
berfin: tamam
çıkışa geldikten sonra önümüzde bir araba durdu içinden takım elbiseli adam çıktı anahtarı koraya verdi bişi konuştular
koray: hadi geçin önce eve gidelim yarın dolaşırız.
eda: tamam hadi gideli yoruldum uyumak istiyorumm artık!!
koray: hadi binin de gidelim
arabaya bindik 20 dk sonra bir evin önünde durduk ev çok güzeldi iki katlıydı neyse evin içine girdik herkes odasına gitti kapılarıj üstünde isimlerimiz yazıyordu adımın yazdığı odaya girdim menekşe rengi ve beyaz dı çok güzeldi eşyalarımı dolaba yerleştirdim sonra geceliklerimi giyip uyudum
eda'nın ağzından:
odama girdim çok güzeldi mavi beyazdı eşyalarımı yerleştirdim biraz instagrama girdim biraz oyalandıktan sonra üstümü değiştirip uyudum
ece'nin ağzından:
odama girdim odam gece mavisi ve beyazdı çok güzeldi eşyalarımı yerleştirdikten sonra biraz kitap okudum sonra uykumun geldiğini anlayınca kitabı bırakarak uyudum
ırmak'ın ağzından:
odama girdim odam kırmızı beyazdı çok güzeldi eşyalarımı yerleştirip hemen uyudum

oy vermeyi unutmayın
ilk kitabım olduğundan fazla acemiyim bu yüzden kusura bakmayın😊😊