Heartthrob-ul Harry Styles, 20, a purtat o brățară Kabbalah roșu - un șir subțire de culoare roșie, cu un farmec mic - pe incheietura mainii stangi la concertul lor Wembley în noaptea de duminică.
Hazza a ales concertul din Marea Britanie pentru a-și arăta accesoriul în fața familiei, prietenilor apropiati, cum ar fi Mossy, Stella McCartney, Radio 1 DJ Nick Grimshaw și șefului Simon Cowell.
Oh, și celor 90.000 de fani care tipau.
Brățările, văzute împodobind încheieturile stângi ale lui Demi Moore și idolul lui Haz, Jagger sunt înnodate de șapte ori și au menirea de a alunga ghinionul adus de "ochiul rău".
Primul mega-star care a purtat o brățară Kabbalah a fost Madonna acum 15 ani. După, o mulțime de celebrități și-au dorit o brățară Kabbalah.
Kabbalah - ceea ce înseamnă "a primi" - este misticismul evreiesc, care a explodat în prezent în întreaga lume.
*heartthrob= un barbat, de obicei o vedeta care innebuneste femeile cu aspectul lor.
-------------
Hei, hei, lume. Ce mai faceti?
M-am gandit sa incerc si eu ceva nou, deci m-am apucat si de news. Este prima data cand fac asa ceva, deci nu ezitati sa-mi spuneti parerea voastra.
In fine, eu abia astazi am observat ca am trecut de 10,000 de lecturi.. V-am mai spus ca va iubesc? Probabil ca da. Dar va spun din nou.
Va supermegaextra iubesc <33