Yeni Okul

5 0 0
                                    

Sabah beni uyandıran ne alarm ne de "Hayal kızım hadi kalk"diyen bir anne sesiydi. Yatağımda doğrulup duraksadım. Bugün okulun ilk günüydü. Yatağımdan fırladığım gibi banyoya duşa girdim. Hızla bir duş alıp odama girdim.
Hayat:Hazır mısın
Hayal:Hazır gibi mi duruyorum şuan
Hayat:Bugün yeni okulumuzda ilk günümüz
Hayal:Çık
Hayat:Ruhsuz şey diye mırıldanıp odamdan çıktı.
Bende kısa kollu siyah bir tişört bir de kısa bir şort giyip çantama rastgele birşeyler doldurmuştum(Malum ilk gün heyecanı)Aşağı indiğimde anneannem kahvaltımızı hazırlayıp yürüyüşe çıkmıştı. Tezgahtaki nota bakıp.
Hayal o kahvaltı yenecek,iyi dersler;)
Hayal:Hayat geç kaldık.
Hemen yemeğini bitirdi ve otobüse binip okula gittik. Okula vardığımızda şöyle bir göz gezdirdim. Antalya Anadolu Lisesi.
Okula girdiğimizde Hayat sınıfımızı öğrendi. 10/E. Her kata da baktığımızda son katta sınıfımızı bulmuştuk. Hayat heyecanla sınıfa girdi. Ben kapının önünde biraz durup derin bi nefes aldım ve sınıfa girdim.
Hesna Hoca:Merhaba kızlar ben fizik hocanız Hesna Sayer. Şansınıza 2 boş yer var. Hayat hemen sarşın kızın yanına oturdu. Bende en arkadaki çocuğun yanına oturmak zorunda kalmıştım.
Hayal:Oturabilirmiyim
Cevap vermeyince oturdum.
Hesna Hoca:Kızlar kendinizi tanıtın isterseniz Hayat ayağa kalkıp konuşmaya başladı.
Hayat:Ben Hayat Gök İzmir'den kardeşim ve anneannemle geldik.
Ben ayağa kalkmadan konuştum.
Hayal:Bende Hayal
Hesna hoca:İkizmisiniz kızlar
Hayat:Evet hocam
Hesna hoca:Kardeş abla abi?
Hayat:Bir de bizden büyük abilerimiz var. Savaş ve Barış onlar'da 11. sınıftalar ve bu okuldalar ama bugün gelmediler. Aslında Hayal'de gelmeyecekti ben zorladım.
Hesna hoca:Aferin iyiki zorlamışsın baksana beylerin ağızları sulandı.
Hocanın bu dediğine göz devirdim hocada bunu görünce
Hesna hoca:Hayal biraz soğukkanlı sanırım
Hayat:Biraz mı evde haydut gibi
Bunu demesiyle tüm sınıf gülemeye başladı. Ne vardı bunda bu kadar gülecek. Derken ilk dersin bitmesine 10 dakika kalmıştı.
Hayat derste yanıma gelmişti.
Hayat:Tenefüste yanımdaki kız okulu gezdirecek sen de gel
Hayal:Bem gelmeyeceğim
Hayat:Ya Ha...
Hesna hoca:Kızlar Uraz ne oluyor orada
Hayat:Hocam Hayal'e birşey söyledim de
Hoca dersi anlatmaya devam ederken
Uraz: Tenefüste benimlesin
Hayal:Ne
Uraz:Bak taş gibi kızsın okulumuz abazalarla dolu ayrıca sana birşey söylemeliyim.
Hayal:I..ı ta..tamam
Uraz:Harika bundan sonra benimlesin
Cevap vermeden kafamı salladım. Noluyodu laan. Bi dakika yakışıklı çocuk bana taş gibisin ve benimlesin demişti. Ne olur beni cimciklemeyin.
Ders bitince Uraz ayağa kalktı.
Onunla beraber 4 kişi daha hepsi erkekti.
Uraz:Beyler Hayal bundan sonra bizimle tanıştırayım sizi bu Hayal. Hayal bu Demir dedi esmer çocuğu gösterirken. Bu Edis. Bu Doğan ve buda Emre. Emre'de bi nevi senin gibi ruhsuz.
Edis:Memnun oldum
Hayal:Bende
Bana okulun teker teker her yerini göstermişlerdi. Sınıfa geri döndüğümde bir kız bize doğru gelip Uraz'a sarıldı. Bende yerime oturdum. Onları izlemeye devam ediyordum. Kız Uraz'ı öpmeye çalışırken
Uraz:Hayal gelirmisin
Hayal:Ne
Dedim şaşkınlıkla. Uraz yanıma gelip oturdu.

Ders başlamıştı ve yani Uraz'ı veya o kızı kıskanamazdım. Sonuçta Uraz'la tanışalı 50 dakika oldu. Kıza gelince ona hiç dikkat etmemiştim. Yani 10 dakika. Gün boyunca Uraz'la hiç konuşmadım. Dersler bitince sıtamdan kalktım ve masamın altındaki yeni verilen kitapları çantama doldurdum. Toparlanınca çantamın fermuarını çekip omuzlarıma geçirdim. Ve sıftan çıktım. Hızlı sayılmayacak adımlarla çıkış kapısįna ilerledim. Okul binasının içinden çıktığımda gözlerim Hayat'ı aradı. Vahçe kapısının yanında onu gördüğümde adımlarımı hızlandırarak yanına gittim. Beraber otobüs durağına kadar yürüdük. Hayat bir arkadaşına gidecekti. Bende tek başıma otobüse bindim.

Eve vardığımda kapının önünde durup çantamın yan gözüne elimi sokarak anahtarları çıkardım. Anahtarların birbirine çarparak çıkardığı sesler eşliğinde kapının kilidini açtım ve kapıyı ittirerek içeri girdim. Anneanneme baktım. Oturma odasındaki camların birinde durmuş rengarenk olan çiçekleri suluyordu. Ne olacak bu kadının çiçek sevdası.

•••

Biliyorum bu bölüm sıkıcı oldu ama diğer bölümlerden sonra kitaba bir ritim katacağım...
Keyifli okumalar...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 22, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAYALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin