Prolog

12 1 3
                                    

   Draga jurnalule, mai intai ma prezint pentru ca e prima oara cand.scriu in acest  jurnal. Numele meu este Alexa, am 16 ani si sunt din New York. Oricum, de maine o sa ma mut. Pentru ca familia mea a gasit un job mai bun in Los Angeles. O sa ma mut de la liceu. Bine, ce-i drept, nu am prieteni, deci nu am ce sa pierd. Eu sunt fata inocenta si necunoscuta din liceu. Sper sa imi fac si eu macar o prietena. Eu nu stiu ce e aia iubire, ce e aia prietenie adevarata. Pana acum m-am axat doar pe invatat. Pentru ca parintii mei ma preseaza sa merg la facultatea de Drept. Nu ma incanta ideea, pentru ca mie imi place sa cand. Nu ma laud, dar am o voce frumoasa. Mama imi zice ca e o pierdere de timp. Desi, profa de muzica din fostul liceu mi-a spus ca daca urmez niste lectii, pot ajunge undeva cu muzica. Asta e ceea ce imi doresc. Din nou, nu ma lasa mama. Oricum, imi pare rau ca plec. De abia m-am obisnuit cu orasul. Dar mna..
  Ma striga mama disperata. Vorbim!

  M: Alexa!! Coboara jos imediat!!
  E: Imediat mama!!!
    Am coborat si o vad pe mama stresata pe langa toate cutiile. Sper doar sa nu fii facut ceva gresit.
  M: Ai impachetat?
  E: Da, mama. S-a intamplat ceva?
  M: Nu. Plecam in seara asta si nu sunt sigura ca am luat tot.
  E: Ce?? Si pe mine cand aveai de gand sa ma anunti?? Trebuie sa ma imbrac!!
  M: Da, hai sus. Fugi!! Intr-o ora plecam!
   'Ai de capul meu!! Femeia asta e nebuna?? Ma imbrac repede imi iau jurnalul si fug jos cu toate bagajele dupa mine. Urcam toti trei in masina si pornim. Adio, New York! Bun venit, Los Angeles!!

Sper sa va placa! Ciao!!

Draga JurnaluleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum