Capitolul 1

3 0 0
                                    

   Draga jurnalule,
  Am ajuns in Los Angeles. E fain. Am fost sa cutreier orasul, sa il cunosc mai bine, sa vad liceul, avand in vedere ca mai am si de invatat. Mdeah.. Casa e faina, vecini sunt faini. E si un baiat. Doar ca.. E prea.. Rau.. Nu ma refer ca e rau dar.. Ma ignora. Bine, sunt si genul de fata retrasa, linistita. Pana acum, totul e ok. Insa maine este "Ziua cea Mare". E prima zi de liceu. Doar nu credeti ca o sa lipsesc la prima zi. As face-o, dar.. Daca ma prinde mama ma rupe in 2. Vorba aia "Pitica nenorocita!" :)) Eu sunt cea mai inalta din familie. Meh.. Ma duc sa fac un dus. Vorbim!

      Dusul a fost revigorant. Acum hai sa si mancam, ca mna.. Fara mancare nu traim. Si cum spune mama: Daca vrei sa traiesti, mananca! Cateodata nu o inteleg. Dar mna.. Dupa ce mananc, vreau sa urc si eu in camera, sa ma pun sa dorm. Dar, se pare ca parintii mei nu sunt acasa si trebuie sa raspund eu la usa. Eu fiind in pijamale cu inimioare, e cam ciudat. Dar nu pot sa las omul sa astepte. Oricine ar fii. Deschid usa si raman muta. E vecinul ala care nu ma baga in seama. Damn, e bunoc rau. Parul ca pana corbului, ochi ciocolatii, buze pline si delicioase presupun, corpul bine format, si mai urias ca mine cred ca, cu un cap. Pe putin. Ma desprind de vraja lui si ii zambesc, dar parca ma stramb.
   E: Buna! Te pot ajuta cu ceva?
   X: Buna. Am venit sa iti urez bine venit in cartier ca nu am avut ocazia sa iti spun.
   E: Multumesc frumos! Vrei sa intri?
   X: Nu multumesc. Sunt cu gasca. Vrei sa vii? Spune aproape izbucnind in ras. Probabil de la pijamalele mele.
   E: Imi pare rau, dar nu pot. Trebuie sa ma pregatesc pentru ziua de maine.
    X: E o zi speciala, sa inteleg.
    E: Nu. Doar ca sunt noua la liceul din oras si trebuie sa ajung la secretariat. Si cum sunt eu, necoordonata, o sa imi fie greu.
    X: Si eu sunt la liceul ala. Te voi duce eu maine. Asta daca vrei.
    E: Sigur. Atunci, pe maine dimineata.
    X: Apropo, sunt Dominic.
    E: Alexa. Imi pare bine.
    D: Noapte buna, Alexa!
    E: Noapte buna, Dominic!
      Ahh!! Ii atat de cute!! Nu cred!! El, s-a oferit, sa ma duca la liceu? Pe una ca mine? O urata cu spume?? E imposibil!! Cred ca visez. Urc in camera mea si ma pun in pat. Cam greu cu somnul asta. Tot mereu am avut o problema cu el. Ne certam. Cand vreau eu sa dorm, nu pot. Si cand nu vreau, trece Mos Ene pe la ochi. Cred ca e 4 si nu dorm.. Mi-a ramas in minte baietasul ala.



    Hello!! Capitol nou!! Un vot+ un comentariu= va pasa. Va pup!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 03, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Draga JurnaluleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum