Buna, sunt Medeea, am 16 ani, locuiesc in București cu mama. Mi-as dori sa imi intalnesc idolul meu (Selly) .
Intr-o zi mama m- a chemat jos in bucatarie :
M - Medeea, vino pana jos sa îți dau o veste!!
E - Ok, mama, vin acum!
Am ajuns jos :
E- Ce veste mama?
M- O sa ne....
E - Ne?
M - Ne mutam! ( spune mama repede si in soapta).
E - Unde? Cand?
M - In C...
Eu in mintea mea :
Sper sa spună Craiova (ca poate am putin noroc☺☺😏😏)
M-... Crai... (Nu a terminat de spus si am intrerupt-o)
E - Craiova, Yeeeee!!!!
M- Da, dute si da-ti bagajele ca maine la 12 plecam!
E - Ok!
M-am dus sus si mi-ai împachetat bagajele.
Dupa 15 min ( atât a durat sa impachetez) , mi-am adus aminte ca trebuie sa plec in oras cu fetele .
M-am imbracat asa :Si mi-am luat blugi mei preferati cu tăieturi si tocuri.
Cand am iesit din casa teledonul mi-a vibrat ( am primit o notificare) , a postat Selly pe Insta. ca e in Bucuresti si pleacă maine ( a facut un FanMeting).
Eu in gândul meu :
O. M. G. poate ma întâlnesc cu el, poate avem aceleași tren, nu se poate el nu i-a aceleași tren ca mine, sa vedem!De la Mall mi-am cumapart haine si o geană super frumoasa.
M-am sus acasa si ghiciti cine ma întâmpina, Mama :
M- De ce ai atât de multe lucruri cu Selly.
E - Pentru ca imi place de el, el e idolul meu. El sta in Craiova si de-abia aștept sa ajungem acolo!!!
M - Ok.....
Mama ca a vazut ca sunt asa de emoționată ca mergem in Craiova si ca vroia sa imi facă i surpriza, a facut rost de Nr. de telefon a lui Selly si i-a spus sa vina la noi.
Mama vorbind cu Selly :
M -Buna, Selly!
S- Buna ziua, cine sunteti?!
M- Sunt mama unei fane dea ta.
S- ok...
M- Dac tu ai timp, ai putea veni pe la noi, ca as vrea sa ii fac o surpriza Medeei!?
S- Da, cu mare placere!
M- Ok, mersi ( oricum noi maine la 12 ne mutam in Craiova la tine)!
S- Da, Foarte tare!!
Convorbire telefonică incheiata!!Selly s- a dus la Medeea ( eu nu stiam).
Eu m-am bucurat foarte mult cand l-am vazut, e atat de frumos. Pe langa toate e bine ca mama nu n-ea deranjat cum face orice pasite cand e un bait la tine (adică vine cu prăjituri, sucuri...) .
Eu cu Selly ne-am cunoscut mai bine...
Deodată Selly se aproprie de mine ma tine de mana si imi zice :
S-Esti super frumoasa!!
M-Multumesc si tu Esti!!
S-Esti perfecta pentru mine!!
M-in ce sens??
S-ca....mai bine simti si vezi ca ce!!
M- ok....
Se aproprie si mai mult de mine, ma impinse pe spate (in pat) si deodată ma întreabă...Cam atat cu acest capitol, stiu ca am scris iar din al 2 capitol!! Scuzati-mi greselile gramaticale!
CITEȘTI
Povestea Medeei, cu Selly
FanfictionO fata isi dorea sa il intalneasca pe Selly, visul ei s-a îndeplinit, nu numai ca au ajuns la prietenie au ajuna si la o relație, dar...