Cap. 1. Game of thrones și alte păcate..

8 0 0
                                    



Daca ar fi sa povestesc despre 3 calitati care m-ar defini cel mai bine, prima ar fi : GAME OF THRONES addicted. Da, știu. Nu e chiar o calitate gen inteligentă sau ambițioasă, dar morții ei măcar în cartea mea să zic ce vreau. Nu că sunt nebună după serialul asta, nu că mă atrage și știu numele personajelor și a actorilor. BĂ! Știu numele animalelor de companie ale actorilor, știu tot istoricul fiecăruia, am studiat fiecare om mai rau ca operele lui Eminescu pentru BAC.

Lăsând deoparte detaliul asta, haideți să vă zic de ce titlul capitolului zice ceva de niște.. mhm, păcate. M am apucat de Game of thrones acum 4 luni. Am vazut 6 sezoane in o săptămana sau ceva de genul. Maxim doua, hai. Că mai și dormeam. Am ajuns la sezonul 7, care era în curs, gen apărea un episod pe săptamana. Ca toata lumea, mă dădeam si eu mare pe Instagram cu story uri cu nebuneli, GOT(Game of thrones) in sus, GOT in jos. EVIDENT, că am și agătat ceva cu asta. Jur ca nu intentionam! ( mananc cacat aici ). Imi scrie tipul asta, Robert :

- Haha nu te cred ca te uiti la GOT!! Din prietenele mele niciuna nu se uita.

- Haha, mai rar ca mine!

- Sa stii. Esti la zi cu el?

- Am de vazut episodul asta aparut acum. N am apucat sa ma uit inca..:(

- Oof, hai sa ne organizam cumva sa il vedem amandoi ca nici eu nu am apucat sa ma uit.

- Hmmm...

STOP! Dragi baieti, cand o femeie a zis/a scris ( dupa posibilitati) HMMM, e clar că o sa te lase sa intri...in viata ei. Chiar si doar prin vazutul unui film. HMM, la femei, e un fel de da dar sa nu crezi ca sunt prada usoara. Un fel de lasa ma imi place ca in melodia lui Speak. Daca a zis HMM, keep going. Esti pe calea cea buna. Plus ca daca nu cauta anturaj cu tine, iti zicea direct NU. Cu hmm au inceput razboaie, tot cu el s au incheiat. If u know what i mean.

Dialogul dintre noi a continuat, bineinteles. La el acasa! Că m am dus va dati seama. De ce sa nu ma duc? Vrea doar sa vedem un episod din GOT. O sa stam sa vorbim despre el. La ce v-ati gandit, nebunilor.. Că ma cheama la el cu pretextul asta, ne uitam 20 min MAXIM si dupa ne futem? WRONG, PEOPLE! Ne am uitat 5 min si după ne am futut. Nebuneste, într-adevăr. Direct ca în GOT, hard. Am sfarsit amandoi lesinati pe pat, respirand ca si cum ne dadeam ultima suflare. M a pupat pe frunte si a adormit. Mie insa, mi a fost greu sa adorm. Nu mi venea sa cred ce am facut....Niciodata nu am lasat GOT pe locul 2!! Forgive me father for my sins..

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 27, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

No name momentanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum