Hayattan bazen birşeyler istersin ve yanında birisinin olmasını istersin ama seni anlamaz yarı yolda bırakıp gider. İşte ozaman anlarsın hayatta tek arkadaşın ya kitabın ya kendin yada seni iyi anlayan insanlar olduğunu. Ben hayattan bıktım her seferinde bir umut bulmaktan veya başkalarının bana umut vermesinden bıktım. Yıldım artık, işte hayatımın değişmesindede bunun büyük bir katkısı var.
3 aylık antreman başladı. Aslında bu antreman hayatımın değişmesi için mi? Yoksa, benim değişmem için mi orası belli değil evet bir şeyler değişicek bundan eminim fakat ne değişicek bak işde onu bilmiyorum. KORKMUYORUM! Hayatıma ne olursa olsun KORKMICAM! Hep cesur olucam belkide hayatımın değişmesi benim için çok iyi olucak kim bilir.
Okulların açılmasına bir kaç gün kaldı evet çok mutluyum. Aslında ne kadar çalışkan olsamda okulların açılmasına hiç sevinmezdim herkes gibi fakat o ilk gün herşey değişicek bunu hissedebiliyorum. Evet box'tan çıktım eve gidicektim. Aslında yorgun değilim yorgunluk yerine heyecan ve mutluluk vardı kimse beni okulda tanımacaktı. Emilly ve jessica'nın yüzlerini görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum. Ben bunları düşünürken eve varmıştım. Annemle babam evde yoktu, beraber dışarı çıkmışlardı davet varmışda beni de çağırdılar fakat gitmedim çünki daha diğil beni bu yeni halimle görmeye kimse hazır değil. Yorgun olmasamda odama çıkıp yatmaya hazırlanıcaktım çünki yarın annemle okul için alışveriş yapıcaktık. Yani alışveriş derken 12. Sınıf olduğum için =) sivil gidicektim hep oyüzden annemle bu yeni halime kıyafet alıcaz. Bunları düşünürken uykum geldi. Gözlerimi kapatıp kendimi uykuya bıraktım
*********
Sabah alarm'ın çalmasıyla uyandım evet alarm çünki hayatım değiştirmeye karar verdiğimde komple değiştirdim. Yani şöyle alarm'la kalkıyorum sabah çünki dakik olmak için, günlük sporumu yapıyorum formda kalmak için, hergün duş alıyorum, kendime bakım yapıyorum. Anlıcanız çok eğlenceli eğlenceli bir 12. Sınıf olucak, bu arada ben zayıflamadan önce 1.65 boyuma rağmen 86 kiloydum şimdiyse 56 kiloyum. ( şimdi diceksinizki nasıl zayıflafın sağlıklımı bekleyin anlatıcam ) spor yaptığım ve düzenli beslendiğim içi kolay kilo verdim ilk zayıflamaya başladığımda ödemlerim olfuğu için 7 kilo öğle gitti e gerisi biliyorsunuz düzenli sporla. Yani sağlıklı bir zayıflama oldu bu arada yataktan kalktım duş aldım odama gelip üstümü giydim bugün alışveriş yapacağımız için rahat bir şeyler giydim yatağımı toplayıp aşşağıya indim annem kahvaltıyı hazırlamıştı masaya geçtim kahvaltımı yapıp anneme.
( bu jessy'nin zayıf hali bazılarınız çirkin olduğunu söyleyebilirsiniz ama sabredin daha neler neler olucak.)Ben: anne ne zaman gideriz dedim.
Annem: kahvaltıyı toplıyım çıkarız dedi. Eeeee malum gardrobumu yeniliyoruz. Anneme yardım ettim ve birlikte masayı topladık sonra odama çıktım çantamı aldım saçlarımı at kuyruğu yapıp göz kalemi rimel ve parlatıcı sürüp aşşağıya indim. Annem hazırlanmıştı beni bekliyordu ayakkabılarımı giyip çıktık. Annem kullanıyordu arabayı, araba sürmeyi bende istiyordum fakat ehliyetimi almam için daha 18 olmam gerekiyordu. Alışveriş merkezine geldik arabadan inip sabırsızlıkla önden yürüyerek gidiyordum ( uçacak halim yokya tabi yürücem ) ama heycanlıydım buyüzden yürümek az kalırdı koşarak gidiyordum. Bir mağazaya girip kıafetlere baktık. Alışveriş tempolu bir şekilde başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlız ve Bir Okadar da güçlü melez
Mistério / Suspensemerhaba ben jessy kimileri bana şişko, patates desede kimse bana ismimle seslenmez yani bu okul için geçerli. Ailem ben üzülmiyim diye bunu yüzüme vurmazlar çünki düşünsene 16 yaşındaki bir kız için gerçekler ne kadar acıdır. Ben siyah uzun saçlı, m...