"Zah Zah...bangun lah cepat..kau ni,lepas isyak kita ada makan makan kat dm(dewan makan) tau...lepas tu study"haih..aku malas nak dgr Mira ni membelel...kalau diteruskan esok pun tak habis.."yelah yelah...5 minit k"aku menunjukkan simbol lima minit ..
"banyak kau punya lima minit...dari tadi tau kau kata lima minit lima minit.."Mira membebel..
PUK!!
aku membaling Mira dgn menggunakan bantal..
"dasar tenuk"Mira mencebik
"heh..kau lah tenuk"aku turun dari katil..kacau time aku tido je dia nih..
"cepat cepat..aku tinggal kang"kata Mira
"tinggallah tinggal"kesah apa aku..bukan aku tak tau DM kat mana..
Mira terus keluar..haih..keluar betul pulak minah ni..aku terus menyarungkan tudung bewarna ungu dan segera turun ke DM..
sesampainya di depan DM..aku terus masuk..and guess what..KRIK
KRIK
KRIK
woi..dah kenapa senyap semua..tau lah aku ni muka tak cantik sangat..takyahlah tengok macam nak terkam..apa aku nak buat ni..
'MAMA!!!...I NEED YOUR HELP'aku harap sangat mama aku dengar aku panggil dia sekarang ni.."jom"Med menarik tanganku ke sebuah meja..kat situ ada kak Hal,kak Mai and tenuk sekor..mereka semua memandangku pelik..asal..muka aku lain..well..
"jangan takut Zah.. diaorang memang macam tu kalau ada budak baru..nanti lama lama okay lah tu"kak mai menyuapkan roti ke dalam mulutnya..aku hanya tersenyum..
"kau asal lambat sangat"tanya Med
"ak-"belum sempat aku nak jawab si Mira dah tolong jawabkan
"dia tu membuta je keja...orang kejutkan tak nak bangun"aku menjeling..
yang lain hanya tertawa kecil..control ayu le tu..
'banyak jugak budak handsome kat sekolah ni'getusku..
"aduh"tudungku ditarik..aku pandang minah yang dok tarik tudung aku tu...I just can say WOW!!!
MELETOP KEBABOMM!!
bedak 3 inci(?) aku rasa,dgn seluar paras lutut,baju fit(?),rambut macam apatah aku tengok..wuish...senang cerita,sakit mata memandanglah..
"hey you.."dia menunding jari ke arahku...bapak berani dia ni..tak kenal aku lagi ke..semua Mata yang berada di dalam DM tertumpu kepada kami..
aku menepis tangannya..
"apa you you"PokerFace je aku mampu bagi..tak kuasa aku nak senyum..
"you ni asyik tengok boyfriend I asal hah!!!"wusih...pekak pekak..tak lama lagi dia ni..takyah guna mic kot..gila gila..
"siapa bf kau??"muka selamba aku bagi...aku rasa aku pandang adik aku Amir je tadi..jangan kata..
"Mohd Amir Ashfan"selamba badak je dia kata adik aku bf dia..
mataku mencerlung tajam ke arah Amir..
'I need your explain after this'
Amir seperti faham akan maksudku mengangguk perlahan..
"owh ya...who's Mohd Amir Ashfan???"aku menekankan nama Amir..
"TU KAT SANA TU!!!KAU BUTA KE APA!!!"Allahai...aku nak je sepak muka dia ni..takut jerebu lah pulak..buat pencemaran udara je..
YOU ARE READING
Mr.Annoying Miss.Dimple
RandomSiapa Mr.Annoying? Fayyad or Rayyan or Hayyan Zahra X Fayyad or Zahra X Rayyan or Zahra X Hayyan Nak tau?jom baca.. hambar kan sinopsis.. don't care!