#1

17 3 1
                                    

No jak bych začla.
Bylo mi čerstvě 15 když jsem se dozvěděla že moje nejlepší kámoška, měla auto nehodu.
Nepřežila to, jednoduše jsem nevěděla co budu dělat...
Ale pak mi mamka řekla že se budeme stěhovat, že přídu na jiné myslenky a bude líp.
Samo sebou že jsem jí nevěřila.
No a kam že se to stěhujem?
"Mami?"
"Copak?"
"Kam že se to stěhujem?"
"Ty si zase píšeš ten pitomí deník?"
"Vadí ti to snad? Obtěžuju tě s tím?"
"Ne ale je ti 15 a já si ho už dávno nepsala..."
"Fajn to je jedno ale kam se to stěhujem?"
"Nikdy tě nezajímalo ani kam jedem na výlet."
"Ale tohle mě zajímá!"
"Stěhujeme se do Bury. A běž si batit za 4 hodiny odjíždíme."
'Bury kde to sakra je a co je to za místo.' Řekla jsem si pro sebe. Tak jsem si šla balit ale odjíždět se mi nechtělo. Měla jsem tu ješte jiné kamarády než Valerii i když mě ne jen mě mrzelo že už tu není přece jen,tu byla moje nejlepší kámoška...
O  4 hodiny později:
Už jsem měla zbaleno a nosily jsme věci do auta. Když jsme tam měli vše nesedli jsme do auta. Mamka na mě nejspíš mluvila nebo se zpívala ale mě to bylo fuk protože jsem měla v uších sluchátka. A posloucha jsem mojí oblíbenou kapelu jménem Sarkonia. A za hodinu tada myslim za hodinu jsem usnula.
O 5 hodin později;
Mamka mě zbudila a s autem jsme stály před obrovským rodiným domem. Měl i obrovskou zahradu a to mě na tom zaujalo nejvíc byl tam i velký bazén.
"Kyrro!"
"No mami?"
"Pojď mi pomoct s těmi krabicemi!"
"Už du!" Řekla jsem otráveně, a šla jsem jí pomoct s krabicemi.
Pak jsme umítily věci do kuchyně, obýváku atd. Potom mi mamka řekla že si mám jít vybrat pokoj kde chci mít své věci. Vybrala jsem si půdu protože vim že mi tam mamka nepoleze. Když jsem měla vše na svém místě, tak mamka řekla že se mám jít převlíklout že jdem do města kdyby mě to zajímalo řekla ironicky.
"Kyrro teď jdem nakoupit učebnice, sešity no vše co potřebuješ do školy."
"Dobře mami." Řekla jsem znuďeně. V nátupním cetru jsme ztrávily asi 3 hodiny 'strašna zábava'. Když jsme se vrátily domů musela jsem se připravit do školy.
Když jsem byla naučená bylo 8 hodin. Tak jsem šla do kuchyně a připravila si večeři. Pak jsem si šla sednout k televizi.
Potom jsem šla do koupelny umyla se. A šla si lehnout. Ale než jsem usnula psala jsem si chvíli s kamarády které jsem musela opusti. Byla jsem hodně unavená takže jsem usnula rychle.

Korra WellKde žijí příběhy. Začni objevovat