Mukemmel birgun. Cunku bugun Cumartesi. Cunku bugun ise gitmiyorum. 2gun tatilimi muthis birsekilde geciriyorum. Yatak keyfi yaparken telefonumun sesi durmadi. Elimi komidine goturdugumde telefonuma kavustum. Mesajlari actim en son mesaj dikkatimi cekmeme sebep oldu.
Mesaj:Harryden
- Gunaydin Alison 10dakikaya ordayim hazirlan.
Gordugum gibi firladim. Dolabimin onune gectigimde ne giyebilirdim. Elbise mi? Hayir. Sort. Hayir ya. Pantalon mu . Of kararsiz . Hadi ama dusunene kadar 10dakika gecti bile. Tamam buldum siyah keten tulumumu giydim tulumun icine beyaz tshirtumu giydim. Saclarimi iki yandan ayirdim ve kistirmali tokayla ortada bulusturdum. Banyoya gittigimde aynaya baktim. Hay Allah henuz elimi yuzumu yikamamisim ben. Hemen avucumun icine su doldurup yuzume yonelttim. Sonra banyoda buldugum fondoteni yuzume surdum sivilcelerimin yok oldugunu gordugumde gulumsedim. Dislerimi fircaladim. Beyaz Nike ayakkabilarimi giydim ve cantami elime aldim. Disari ciktigimda BMW nin essiz guzelligiyle dona kaldim. Birkac dakika ona bakakaldiktan sonra anahtarla kapimi kapadim. Kaldirimdan yururken araba yanimdan gidiyordu. Tanidik ses kulaklarimi doldurdu.
" Nereye gidiyorsun seni almaya geldim ben"
İnanmiyorum bu araba bu ses Evet Bu Harry.
Boynuna sarildim aniden "daha 10dk olmadi dedim"
" Kizim sen altimdaki arabayi gormuyosun heralde dedi. Hakli tamamiyle hakli. Elimdeki cantami alip arabanin kapisini acti eliyle isaret ederek oturmami istedi. Oturdum. O da yanima oturdu. Hemen konuya giris yaptim
" Ee Harry onemli olan konu ne? ve biz nereye gidiyoruz" siritti.
Komik bisey mi soyledim.
" Onemli olan konu oraya gittigimizde "
"orasi neresi ?"
Durdu.
" hatirliyor musun? 16yasindayken seni biryere goturmustum maksat okuldan kacmakti.
" Hadi canim dedim.
" Hatirladin demek
" Unutur muyum? İlk sen beni agac eve goturmustun. Hatta ilk evinmis orasi.
" Evet bazi seyleri unutmuyorsun. "
" Hatta gece gece sise cevirmece oynamistik ve sen benim sirlarimi ogrenmistin"Guldu
" Sende benim dediginde bu sefer ben guldum
Arabada giderken biraz durdu konusmamiz.
Ama susmayi Harry bozdu.
"Neydi senin asik oldugun cocugun ismi?"
" Ne yapicaksin"
" Eskileri getiriryorum. Hadi soyle"
" Liamdi.
" Hah dogru ayni siniftaydik
"Cildirticak misin beni? Niye soruyon ozman"
" Hala seviyo musun!"
" Yapma Harry bitti o coktan
" Nasil bitti ki?"
" Anlatmadimmi?
" Kizim kac zamandir gorusmuyoz konustugumuz mu var"
" Hani biz universitede ayrildik ya sizinle. Ama Liamla ayni universiteye gittik. Liam kizlari etkileyen olurdu.
" Ee ne var bunda
" Iste orasi oyle degil.
1.si Liam cok yetenekli biriydi. Yani teneffuslerde elinde gitariyla kantinde otururdu. AnInda kizlar yanina toplanirdi. Sesi de guzeldi.
2.side kizlarin ondan etkilenmesi. Universitede arka bolum vardi
Genelde sevgililer konusmaya giderlerdi. Tabii benim sevgilim olmadigi icin camdan izlerdim. Birgun Liami gordum bir suru kiz yaninda orasini burasini eliyolardi. Sonunda Liam kizlari opmeye basladi. Artik onlara randevu verir gibi hergun opusuyolardi.
" Sana yazik olmus.
"Soru sorma hakki bende.Siz lisedeyken cok iyiydiniz hic goruyomusun onu"
" Pek degil.
"Him peki.
Osira Harry sustu.
Eskilerden Harry
17 yasindayken .
" Ya Liam soylesene kim bu kiz?
Uf kesin artik
" Merak ettik"
Benim evime sIk sIk gotururdum cocuklari. (Liami Louisi Zayni Nialli)Cunku aralarinda tek benim agac evim vardi.
Bir gece sise cevirmece oynadik ayni yerde. Ilk soruyu ben sordum Liama gercek dedi hemen
"Siniftan bir kiz seciceksen bu kim olurdu?
Liamin yanit: Kesinlikle Ashley olurdu cunku gozleri beni buyuluyor.
2.soruyu Zayn sordu Liama cesaret dediginde
" Sokaktan gecen bir kizi yanagindan op"
Liam disari ciktiginda kizin onundeki agaca saklandim. Liam kizin yanina giderken Zayn Louis ve Niall bizi cAmdan izliyordu. Liam kizi optugunde kizi fark ettim ve gozume tanidik geldi. Daha dikkatli baktigimda bunun Alison oldugunu gordum. . Elindeki torbalarla kostura kostura evine gitti. Evi buralara yakin degil ama buraya yakin market var.
Liam iceri girdiginde dudaklarini yaladi.
" Sadece yanagindan optun"dedigimde
" Cok yumusakti. Gercekten bilmiyorum ama ilk defa bir kizi operken bu kadar yumusak davrandim.
Belkide ben onu seviyorumdur. "
Affaladim. Alisoni hic sevmezdi o .
Bundan sonraki gunlerde Liamin bana tek sordugu soru
: Harry sen onun en yakin arkadasisin. Onun sevgilisi var mi! Benim icin ogrenir misin?
Aslinda Alisona bu yuzden o konulari aciyordum. Sirf Liam birseyler ogrensin diye
18.yasindayken
Alisoni bayadir goremedik. Araya uzun. bir tatil girmisti. Okulun ilk gunu onu kimse tanimadi. Saclarini uzatmis beline kadar. Biraz makyaj yapmaya baslamis. Biraz d acik giyinmeye baslamisti. Liam ona git gide alismisti ama Alison olan herseyi kafasinda bitirmisti.tek hedefi vardi Dunyaca unlu doçent doktor olmakti. Birsuru erkegi tersledi.
Simdiki Zaman. Harry
Belkide anlatmaliydim. Olan herseyi saklamamaliydim.En aci gercegi yasattim ikisine.
Alison Liamin soyismini bilmezken Liam Alisoni simdiki haliyle gormezken (Tabi gordu ama tanimiyo) . Nereden bilebilirdim boyle olacagini. Tahmin bile edemezdim.
Ben onlars gercegi soylememistim. Alisona Bu Lisedeki asik oldugun Liam dememstim.
Liama o gece sokakta optugun kiz Alison dememistim. Ve bu buyuk bir aci yaratti kalbimde.
Simdi Alisoni buraya getirmemin nedeni de bu.
Iceride Liam var. Ve artik gercekleri ogrenme zamani.
Iyi okumalar.