Ráno jsem šla do školy a na chodbě viděla Sarah a Hayley jak se na mě koukají a šeptají si něco
Když už jsem byla ve dveřích do třídy tak mě zastavila Sarah
"Lituji tě ty mu to věříš? Před dvoumi dny se mnou měl sex "
V tenhle moment se mi zastavilo srdce
" Nevěřím ti " už jsem skoro byla ve třídě když mě Sarah chytla za paži "Nech Chrise na pokoji jasný?" dala jsem ji facku a hodila s ní o zem "Co si to o sobě myslíš že mi budeš rozkazovat?!!" začala jsem ji tahat za vlasy a všichni se koukali jenže já to nevnímala přišel Chris
"Evo! Pust ji! Přestaň lásko!! "
" Nemluv na mě!! "
Vstala jsem ze země a utíkala že školy s pláčem
" Evo! Stůj!! " slyšela jsem za sebou Chrise jak křičí
Chytl mě za ruku a přitáhl k sobě a obejmul mě.. Já se od něj dotáhla" Už na mě nikdy nešahej "
" Co se stalo?"
"Myslis že co ty budeš mít sex s jinýma já na tebe budu doma čekat?Je konec! "
" Co kdo ti to řekl? O čem to mluvíš? Zadnej konec nebude "
" Už se stalo " už jsem se od něj vzdalovala a brečela tak moc že jsem ani neslyšela jak na mě Chris volá..Doma jsem si lehla
Táta ;Evo? Jsi v pořádku?!! Musíme si promluvit buď doma!.. Jede k nám teta Camila.
Měla jsem radost ze k nám jede teta ale ten smutek mě přemohl víc než ta radost.
Píše mi Chris.....Někdo klepal na dveře... "Evo?!! Sakra co to má znamenat? Co se stalo proč si ji napadla?" ne odpovídala jsem.. "Dobře jak chceš!" .. Začala jsem brečet do peřiny a kopat nohama..
"Můžu? " slyšela jsem ten příjemný hlas mé tety který jsem neslyšela už 3 roky skočila jsem na ni a obejmula ji v jejím objetí jsem se rozbrecela ještě víc" Ale notak Evii,copak?"
-----------
"Já Chrise ale miluju jenže Teto on byl a nebo možná je skoro s každou jak mu mám věřit? "
" Evo takhle.. Neměla by jsi věřit lidem který ti o něm říkají špatně věci vždyť oni neví co on pociťuje když je s tebou a nebo kdo vlastně je. Ti lidi kteří ti to říkají chtějí jen aby jste se rozešli a jak jsi říkala o té holce o nějaké Sarah ta je taky jen další která ti nesahá ani po kolena je to jen další s prominutím jak se říká taková ta malá Bitch. Haha "
Začala jsem se smát nad tím jak moje teta je moderní
"Ještě tomu dej čas a uvidíme jo? Jsi statečná holka Evi tohle je pro tebe skoro nic a šetři si ty tvoje slzicky a vyraz trošku ven"
"Teto ty jsi vážně ta nejlepší! Mám tě moc ráda "
" Pojď sem " obejmuli jsme se a já se šla osprchovat
ČTEŠ
Eva*Chris
ФанфикMůj život začal být plný strachu když jsem se bála že přijdu o osobu kterou miluju.