1.BÖLÜMYine güneşli bir Mardin sabahına uyanıyorum. Size kendimden ve ailemden bahsediyim . Ben Mardin de töre kurallarının işlediği bir şehirde yaşıyorum her ne kadar saçma olsa da benim ailem de dahil olmak üzere herkeste bir töre kuralları vardır . Bu arada ben Dilan . 17 yaşında 165 boyunda 50 kilo mavi gözlü açık kumral bir kızım . Ailemi çok seviyorum her ne kadar bu saçma töre kurallarını dikkate alsalar da onlar bana güç veriyor . Bir de abim var onunla çok iyi anlaşırız abimin sevdiği bir kız var Selda . O da abimi çok sevse de Himmet ağanın kızı olduğu için abime vermiyorlar .Abim ve Selda bu yüzden hep çok üzgünler onlara ben de üzülsem de elimden bir şey gelmez . Sabah kalktığımda üstümü değiştirdim saçlarım belime kadar uzanıyor ve karamel renginde onları da ördükten sonra kahvaltıya indim . Babam “Günaydın kızım hadi gel “ dediğinde onların yanına oturdum ve kocaman gülümsedim . Ne olursa olsun onları çok seviyorum . “Sizlere de günaydın değerli ailem. “ diye karşılık verdim . Annem çayları da koyduğunda tek eksik abimdi. Annem “Kızım sana bir şey söylemek istiyoruz abin selda yı kaçırdı Himmet ağa da onları yakalattı .Akşam Himmet ağa bize gelecekmiş ya berdel ya ölüm dedi bize bizde ne yapacağımızı şaşırdık bu akşam konuşmaya geleceklermiş . “ dediğinde başımdan aşağıya kaynar sular döküldüğünü hissettim. “Bu da ne demek oluyo anne ? baba ? cevap versenizeee “ dediğimde babam “Kızım biz sana sormadan hiçbir şey yapmadıkyapmayız da bu akşam konuşmaya geleceklermiş sen ne istersen o olacak ama unutma abinin ve Seldanın hayatı vereceğin karara bağlı olacak değişecek ama ne karar verirsen sana saygı duyacağız . “Off Allahım ben ne yapacaktım şimdi hiç tanımadığım biriyle mi evlenicem . Hadi evlenmedim diyelim abimin ölmesine dayanamam ben. Allahım bana yardım etttt….
EVET SEVGİLİ OKUYUCULARIM 1.BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM UMARIM BEĞENEREK OKURSUNUZ. YORUM VE BAĞENİLERE GÖRE YENİ BÖLÜM GELECEKTİR İYİ OKUMALAR . :D