4.BÖLÜM

3.1K 128 26
                                    

4.BÖLÜM

Sabah uyandığımda evde düğün hazırlıkları başlamıştı . Bende hemen kahvaltıdan sonnra banyo yaptım ve kuaföre gittim . Saçımı  sade bir topuz yaptırdıktan sonra prenses modeli olan kabarık ve şık olan Ayazın aldığı gelinliği giyindim sonra da Ayaz beni almaya geldi. “Hayatım peri gibi olmuşsun “dedikten sonra beni kendine doğru çekti ve sımsıkı sarıldı. Ayrıldıktan sonra bende onu inceleme fırsatı buldum . Üzerine giydiği siyah takım jilet gibi oturmuştu ve bu damatlık Ayazın kaslarını da ortaya çıkarıyordu gerçekten de çok çekici görünüyordu düşüncelerimden sıyrıldığımda “Sende çok yakışıklı olmuşsun “diyip kollarımı boynuna sardım o da kollarını belime sardı bir süre onun kokusunu içime çektikten sonra ayrılıp arabaya doğru yürüdük. Arabaya bindiğimizde “Hazırlıklar tamamlandı mı canım “ dedim. O  da “Her şey yolunda prenses merak etme “ diyip dudaklarıma bir öpücük kondurdu. Bu ise benim kızarmama yol açmıştı . Ayaz “Çok mutluyum Dilan bu akşam her anlamda benim olucaksın “ dediğinde ise çok fazla heyecanlandığımı hissediyordum . “Ayaz ama ben bu konularda hiçbir şey bilmiyorum “ dediğimde gülümsemesi sırıtmaya döndü .”Bebeğim böylesi daha iyi herşeyi benimle öğrenmeni istiyorum diyip bir daha dudaklarıma yapıştı öpüşmemiz alevlenirken zorlukla dudaklarımızı ayırdım .Düğünümüz kır düğünü olacaktı. Mekana geldiğimizde aşağıya indik ve son hazırlıklar için odamıza geçtik her hazırlık tamamlandığında el ele tutuşup dışarıya çıktık ve yoğun bir alkış tufanı koptu .  İlk dansımıza başladık ve gerisi zaten çok hızlı gelişti. Düğünün sonunda annemlerle vedalaştım ve Ayazların konağına doğru yol aldık evet maalesef Ayşe hanımlarla aynı evde kalıcaz ama alışıcağımı düşünüyorum neyse eve geldiğimizde Ayaz beni kucağına aldı ve odamıza taşıdı. Kapıdan girdiğimizde çok korkuyordum . Ayaz da korkumu anlamış olacak ki “Bebeğim korkuyosan bekleyebiliriz “ dediğinde cesaretlenmem gerektiğini anlayıp kollarımı boynuna sardım ve “Sana güveniyorum “dedim o da onayı almış olmanın verdiği mutlulukla gelinliğimi çözdü beni yatağa yatırdı ve o da ütüme yattı. “Korkma aşkım yavaş olmaya çalışıcam “diyip dudaklarıma yapıştı. Sonra ie iç çamaşırlarımızdan kurtulduğumuzda içimde bir doluluk hissettim ve arkasından da acı . Acı gerçekten de fazlaydı Ayaz içimde git gellerine devam ederken bacağımdan bekaretimin kanı akıyordu. Ayaz “Dilan ahh seni seviyorum diyip üzerime boşaldı . Bende “Seni seviyorum Ayaz “diyip kendimi ona daha da yasladım artık acı yoktu ve zevk almaya başlamıştım . onunda ikimiz de nefes nefeseydik  ve Ayaz içimden çıktı . “Meleğim çok yoruldun hadi şimdi uyuyalım benim kadınım olduğun için çok mutluyum “dedi ben de “Seni seviyorum aşkım “ diyip kollarımı boynuna sardım o da beni kendine daha da çekti ve sarıldı. Ve uykuya dalmadan önce hissettiğim son şey güven duygusuydu . 

SELAM ARKADAŞLAR YORUM VE BEĞENİ SAYISI ARTTIĞINDA YENİ BÖLÜMÜ YAYINLAYACAĞIM İYİ OKUMALAR

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TÖRE İLE DOĞAN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin