ZAYN
Dudaklarının sıcaklığını özlemiştim.Onu öpmeye devam ederken inledi ve kafasını geriye attı.Bileğinin acısı çok fazlaydı tabii ki.
Hastaneye geldiğimiz de tekerlekli sandalyeye oturdular ve acile aldılar.30 dakika sonra Kat ayağı sarılı bir biçimde çıktı.Yüzü oldukça asıktı.Victor'a bu yaptıklarının hesabını ödetecektim.Benim meleğime kimse dokunamazdı.
Onu yanlız bıraktığım için kendimi çok güçsüz hissediyordum.Kat'in suratını ellerimin arasına aldım ve burnuna küçük bir öpücük kondurdum."İyi olacaskın prenses,söz veriyorum"dedim ve ona sarıldım.
Doktora dönüp "Neyi vardı?"dedim.
"Bileği kırılmış.1,5 ay alçıda kalması gerekiyor.Gerekli kontroller için hastaneye gelmenizi öneririm.Daha az bile kalabilir."dedi ve gitti.
Niall'a dönüp "Bulun onu"dedim ve Kat'in yanına gittim.
Ona sarılarak arabaya doğru ilerledik.Suratıma bakmıyordu fakat elimi çok sıkı tutuyordu.Elimle kafasını kendime çevirdim ve onu öpmeye başladım.Geri çekildi ve gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı.Fısıltı halinde çıkan sesi canımı fazlasıyla yakmıştı.
"Canım yanıyor."
"Yapma Kat.Bana bunu yapma.Kendin acı çekersen ben daha fazla çekerim.Üzülme,o bebeğin benden olmadığını sana kanıtlayacağım hayatım.Bana güvenmeni istiyorum."
"Sana güveniyorum"dedi ve başını omzuma yasladı.Saçlarını okşayarak onu kokladım.
Bir uyuşturucu gibiydi kokusu.Tüm kötülüklerimi unutturabiliyordu bana.Kokusu içimin derinliklerine işlerken geldiğimizi anladım.Kat uyumuştu,özen göstererek onu kucağıma aldım ve evimize taşıdım.
Odaya çıkardım ve üstünü çıkarmaya başladım.Bu benim için ne kadar zor olsa da kendimi tuttum.Onu giyindirdikten sonra üstünü örttüm ve duşa girdim.
Duştan çıktıktan sonra ellerimi saçlarımın arasına geçirdim ve sinirle tısladım.
"Seni geberteceğim Vic."
Kat mırıldanarak elini yanına attı ve mırıldandı."
"Z-Zayn".
Hemen yanına gittim ve uzandım.Hafifçe gülümsedi ve tekrar uykusuna daldı.İşte haftalardır görmeyi özlediğim manzara karşımdaydı.Telefonumu aldım ve fotoğrafımızı çekip sakladım.
Kafasını göğsüme yasladım ve kendi kafamıda onun kafasının üzerine koydum.Huzur kollarımın arasındayken uyumak tabii ki de zor olmamıştı...
Arkadaşlar yeni hikayem Küçük Fare.Ona bakarsanız çok sevinirim.Bu bölüme 20 vote 5 yorum gelirse 5 sayfalık uzun bir bölüm yazacağım.
Buyrun hikayemin linki http://www.wattpad.com/story/17635401-k%C3%BC%C3%A7%C3%BCk-fare
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Bad Boy ; Zayn Malik (ZAYN MALİK FAN FİCTİON,TAMAMLANDI)
FanfictionKatherıne James ,Zayn Malik. Siyah'in için de merhameti bulan kız ve o merhamete tutunmak isteyen bir oğlan.Peki ya merhamet'in için de siyah bulunuyorsa? Peki ya herşeye rağmen BEYAZ kalabilme umudu?