naslov priče i nije nešto poseban. nisam videla puno priča sa takvim naslovom, ali opet nije nešto mnogo kreativno. mislim da je nepotrebno to manuel neuer//kevin trapp u naslovu, kapiram zašto ali mislim da je bolje da si ih stavila na cover a izbrisala iz naslova.cover i nije nešto, i nisam sigurna da ima neku povezanost sa pričom.
opis je okej, opisuje radnju priče, nisi dodavala neke nepotrebne informacije i to mi se sviđa.
imaš jednu rečenicu, onu poslednju u opisu gde si napisala '..' i to ne postoji lol ili izbriši jednu tačku ili dodaj još jednu. takođe ono gde si napisala do kog mesta je priča stigla i datum je skroz nepotrebno.
što se tiče gramatike, imam nekoliko zamerki.
u prvom delu bez veze dodaješ više slova tipa ejj, ooo itd.
u upravnom govoru ne trebaš da razdvojiš navodnike posle tačke.
'Ja sam kapiten. ' Rekla je Aleksandra.
znam da mnogo njih piše tačku između navodnika, ali ipak mislim da je pravilnije da je pišeš posle. takođe, posle upravnog govora treba da ide zarez.previše opisuješ radnju, bilo mi je nekako previše monotono da čitam, nema njenih misli, bukvalno ništa drugo nisi opisivala osim radnje.
mogla si da opišeš kako se ona osećala jer erik nije bio sa njom, ne samo da dodaš kada se svađala sa ostalima i to je bilo to.
četvrtom delu si to popravila, ali si onda počela često da menjaš point of view.
priča ima neku dozu humora, i to mi se sviđa. takođe, kjujt mi je što si stavila čitatelje kao likove u priči, nisam to do sada videla.
za originalnost ideje idk ne čitam takve priče ali znam da ih ima dosta na tu foru.
uglavnom, priča nije loša ali ima nekoliko stvari koje bi trebalo da popraviš.
ne verujem da ću nastaviti da čitam priču, ali samo iz razloga jer ne čitam priče sa tim fudbalerima.
preporučujem svima koji vole takve priče :)
baii