Totul se începe din prima zi în care te-ai născut: neclaritate, necunoaștere, absurditate, confuzie.Fiecare unitate nulă este un scop spre realizare. Chiar și acei primii pași sunt o marcă a existenței noastre. Primele imagini , cuvinte, sentimente- ne determină în componența fluxului numit Viață. Această scurgere influiențată de timp poate creea un adevărat univers- o lume deosebită față de altele. Un loc în care doar tu îi știi ascunzătoarea, locul mistic al Sufletului. Datorită trăirilor, tu poți crește treptat de la nivelul de jos (din care te-ai născut) la cel mai înalt punct , numit - om . Om - doua litere ce ne definește pe fiecare din noi, un cuvînt profund, complet neexplicabil. Cu toate că este o simplă corelație dintre o vocală și o consoană, acest lexem ascunde secole de taine și un ocean neexplorat. Eu cred că omul este idealul prezenței vii, dar de ce ideal ,atunci cînd nimeni nu e perfect?? Omul este creatura Divină manevrată de un animal. Acest animal este frica față de adevăr , frica față de sufletul deschis, iar sufletul este acel ce alege calea , este cel ce decide înspre care colț al lumii el este dat să se dezvolte. Astfel corpul fără suflet ar deveni un vid în întuneric , iar sufletul fără corp - o necunoscută inexistentă . Omul este ființa căreia i s-a dăruit sufletul conștientizării, și corpul bine construit prin intermediul căruia el poate să formeze un ideal. A fi om înseamnă a trăi fără regrete, a dărui și a iubi fiecare secundă a fluxului și fiecare praf ce a format universul și viața.
Omul este ideal , atunci cînd știe cum să coordoneze raportul dintre corp și suflet!