*
"kostüm partisi mi?? hadi ama bu ne şimdi?"
"of jeonghan,herkes kabul etti bir sen etmedin! D sınıfından jihoon bile gelmeyi kabul etti!"
"bu şeyler bana göre değil,o gün siz saçma sapan danslar ederken ben evde yan gelip yatarak manga okuyor olacağım."
"hansol'un tüm arkadaşları kabul etti ama benim arkadaşlarımdan tek sen etmedin!" seungkwan'ın yüksek çıkan sesine karşı biraz ürktü jeonghan.
bu çocuğun içinden bazen psikopat çıkabiliyordu.
seungkwan,bir adım daha atarak yaklaştı. jeonghan ondan korkuyordu çünkü şuanki yüz ifadesi sadistçeydi.
ve muhtemelen biraz sonra burdan jeonghan'ın ölüsü çıkacaktı."GELECEKSİİİN,GELMEZSEN TÜM GÜN BOYUNCA BURDA BÖYLE DURURUM VE AĞLARIM BENİM SESİMLE UYUMAK İSTEMEZSİN DEĞİL Mİ??!!"
seungkwan tüm o psikopat ifadesine göre çocukça davranınca jeonghan dayanamayıp kıkırdadı.
"ne gülüyorsun? komik mi? Biraz önce seni tehdit ettim!"
"uh,bu çok korkutucuydu cidden." jeonghan tekrar gülüp elindeki tabaktan birkaç cips aldı.
"bak gelmezsen ağlarım diyorum sen ne biçim kankasın ağlamamı mı isterdin yoksa ??"
"parti işleri bana göre değil." diyerek dudaklarını büzdü.
"ama hansol bu partiye çok önem veriyor ve herkesin gelmesini istiyor. hem belki gelirsen 383484959569483 yıl saplıktan sonra kendine birini bulursun,ha?"
jeonghan,kankasının koluna bir tane yapıştırdı.
kwan, bazen çok konuşuyordu. tabiki de dediği şey hoşuna gitmediği için böyle demiyordu saçmalamayın.sevgili işlerini oldu olası sevmezdi ve pek de önemsemezdi.
şu zamana kadar sevdiği 3 kişi olmuştu ve hepsi platonik olarak kalmıştı.
ve nedense hepsi de ortaokuldaykendi."BAK AĞLIYACAĞIM YAA"
kankasına daha fazla dayanamayan jeonghan ofladı ve kabul etti.
"iyi."
"ne iyi?"
"tamam."
"ne tamam?"
"of bir şeyi de anla, tamam geleceğim ama sıkılınca eve döneceğim-"
"OHA! JEONGHAN SEN EN SEVDİĞİM KANKAMSIN!"
**
"ne kostümü alacağız ki?"
"hımm,ne alalım?" diyerek hansol'a döndü seungkwan.
hansol etrafına bakındı ve biraz düşündü. kıyafetlerin arasından geçerken hansol duraksadı.
bir kenarda öylece duran çiçekli çift kıyafetlerini görünce seungkwan ve kendine ne kadar uyacağını düşündü.
"kwan,baksana çiçekli çiçekli çok tatlılar sence de bize yakışmaz mı??"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beautiful ➳ jeongcheol [one-shot]
Fanficelindeki içki dolu bardağı sıkarak gözlerini kapattı ve onu düşünmemeye çalıştı. fakat diğeri tüm seksiliğiyle ona bakarken bu çok zordu. elindeki bardağı sertçe masaya koydu ve ona bakan harley quinn kostümlü olana doğru yürüdü. bu sırada kendi...