Als Eva en Lars even later bij het huis van Lars komen, kijkt Eva haar ogen uit. Wat een mooi huis!!! Denkt ze. 'woowwww, Lars, is dit echt jouw huis??!!' 'Jep, mooi hé.'Antwoord Lars. 'Ja, echt prachtig!!' En dan lopen ze samen naar binnen. Als ze binnen zijn bied Lars haar wat te drinken aan. 'Cola graag.' zegt Eva en ze wacht in de woonkamer tot dat Lars terug is. Nu is mijn leven toch nog leuk geworden. Denkt Eva. Evenlater komt Lars binnen met 2 glazen cola. 'asjeblieft' zegt Lars. En hij geeft Eva een kusje op haar wang. Na een tijdje vraagt Lars: 'wat wil je later eigenlijk worden???' 'ik zou graag naar de mode-acedemie gaan, maar ik denk niet dat ik daar goed genoeg voor ben.' antwoord Eva. 'Nou, wat een toeval zeg, ik ken iemand in New York en hij kan je wel helpen zodat je wèl naar de mode-acedemie kunt gaan!' 'Echt??!!' vraagt Eva vol verbazing. 'ja, echt!, Wil je er nu meteen heen??' vraagt Lars. 'JAAA!!!!' roept Eva met veel enthousiasme. 'oké, ik ben even naar het vliegveld voor 2 tickets naar New York, ben zo terug.' En hij verlaat de kamer. Eva kan bijna niet geloven dat haar droom uitkomt. En naar New York en naar de mode-acedemie!!!! 'ja hoor, het is gelukt, ons vliegtuig vertrekt over 2,5 uur: inpakken en wegwezen dus.
YOU ARE READING
Eva.
RandomDit verhaal gaat over een meisje dat Eva heet, ze wordt gepest op school en daarom gaat ze daar niet meer heen. Ze komt in aanraking met een hele lieve jongen, denkt Eva...........