my bed(1)

121 6 3
                                    

Hyera dgn laju lari ke arah katil saiz king itu..

Tae hanya mgeleng melihat kelakuan chingu yg jadi isteri nya itu..

"Yah tk bole ke klau awk mtg sikit..".ujar tae smbil ddk di hujung katil itu..

"Sya x perlu matang..sebab husband saya its my bestfriend so him know me .." ujar hyera peluk tae sperti biasa dia buat.

"Good answer..sweet..".ujar tae balas pelukkannya..

"Sya nk mandi.."..ujar nya tp..

"Pergi laa ke nak sya mndi dgn awak..".ujar tae..

"Yah..jgn cuba..help me.." ujar hyera.

"For..".

"Buka zip baju jerk nii".balas hyera pusing belakangnya ke tae.

"Tak risau ke klau saya buka.".ujar tae.

" baby i know you never doing that..so just help me.."..blas hyera.

" okyy"..ucap tae dgn laju tgan nya membuka weeding dress istri nya itu..

"Thanks baby.."  ujar hyera lalu masuk ke milik mandi.

"Wlcm jerk.." ujar tae lalu baring..

-knapa hyera pula...mcam mana kalau aku jatuh cinta kt dia..oh no..aku tk bole aku ke buang perasaan itu..bnda nii just kawin palsu sebab nak ttup kesalahan appa ku pada family nya..-..monolog sndiri dlm hati..

Krikk~~

"Hye taetae..take a shower first."..ujar hyera yg hanya brkemban tnpa seutas benang.

"Yah..knapa awk layan saya mcm yeoja x pakai baju la suro buka zip laa..saya namja tahu tk ada had nafsu nyaa.."bebel tae marah bila hyera bt mcm tu.

"Know what because your are the good husband.."..ujar hyera smbil dry rambutnya..

"Erkk..if i be a bad man.."tanya tae.

" saya akan abaikan awk..".bals nya lalu menolak aku masuk bilik mandi.

Bed time

Tae keluar and hyera dan baring.and what dia tidur di tgh2 and aku kt mana..

"Yahh min hyera klau awk tido di sana..saya nak tido kt mana.." .tanya ku selamba.

"Sini la..meh.."..balasnya lalu memberi aku ruang..

"Again..i am a man.." ujar ku.

" you a good man..good night mr.husband." balasnya lalu tidur..

"You in trouble kim taehyung"..ujar ku smbil tidur..

♡yehettt
♡good husband.

my jerk husbandWhere stories live. Discover now