sorry i did it again

58 3 0
                                    

Tae menempah hyera masuk dgn hati2..

Setelah smpai di bilik mereka tae membuka kasutnya dan diletakkan..

Hyera mula brgerak2 akibat kepanasan tae hanya melihat tindakan si hyera itu..

"Erhh..pa..na.sss.."ujarnya smbil membuka bajunya..

Tae hanya brdiri diam dia mula kepanasan apabila si hyera hnya mngunakan bra disituu..

"Yah..pakai balikk..ingat sndiri kee..".ujar tae mgmbil baju hyera yg di baling nya itu ..

"Tepi laa..panass.." ujar hyera menolak tae yg sedang brusaha memakai kan bajunya..

"Plss hyera..i am namja..pls dont be like this..".rayu tae yg ditndang hyera.

"Your are good hus...band.." bals hyera slow dlm keadaan tidak sedar.

Tae melepaskan keluhan berat dn baring disisinya. 

Hyera tnpa sedar memeluk si tae..

Sebaikk mna pn tae tetap namja dan ada had juga..faham2laa...

Tnpa sedar tae telah kalah dgn nafsu lelakinyaa..dan dia pn dibuai nafsu yg kuat dimalam itu..dan.

Malam itu mereka telah menjadi suami isteri yg sah ...

Mereka trlena dlm keadaan tnpa seutas benang pn hanya slimut menutupi badan merekaa...

😊😊tk 18+ ... bhya tok budak2..

Pagi yg indah dipagi itu..org yg prtama bgun adalah min hyera..

Kepalanya masih trasa pening dn mula cergas apabila melihat keadaan nya skrgg..

"Arrhhh..." jerit hyera kuat membuatkan tae bgun..

"Yah..boyaa..bising laa..".jawab tae ..

"A...ap..apa awk dah bt.."ujar hyera mjauh kan diri dari tae yg masih mamaii..

Dn sedar bila baju mereka slerak n naked full.skr..

"Sa..sayaa..tk sngaja..min hyera so..sorry  " ujar tae lalu mggunakan sluarnya..

Hyera still dlm slimut hnya mgeluh berat plus rasa turun naikk marahnya skr.

"Min hyeraa..im sorry..sorry..its my fault..".ujarnya slow..

Kini tae laa org yg risau...brsalah..sedih..krna tidak mampu kawal smua itu..

Hyera hnya mennduk tnpa mjawab prkataan apa pun..

"Get out" ujar hyera..

Buat masa ini tae pn tidak melawan lalu kluar saja..

Hyera dgn lemah melangkah ke bilik air..

♡10 minit kmudian ♡

Hyera kluar dri bilik air n mula mgemas katil mereka n melihat 1 tompok darah di cadar mbuat kan marahnya mula naikk.

Dgn cepat hyera mgentikan aktiviti kemas itu lalu turun kebawah mncari tae 

♡dapur ♡

Dimana tae sedang memasak sarapan n disimpan di dulang..

Niat ingin dibawa utk hyera batal sbb kini hyera didepannya..

"Huh..bguslaa nahh sarapan..".ujarnya mgulurkan dulang brisi makanan itu..

Hyera n menandang lalu menepis dulang trsebut..

~~tap~

Dulang trsebut jatuh n makanan brsepah dibawah..

Tae hanya menahan rasa hatinya..

Susah payah dimasak dibuat mcm itu .

"Yahh..shiball..kau dh bt apa kt akuu..".ujar hyera menolak tae kuat..

"Sa..ya minta maaf..sya brsalah..".jawab tae pndek..

"Kau nk balas dndam jgn laa guna cara nii..aku bnci kau..mulai hari ini kau aku bukan lagi best friend..shiball..".ujar hyera slow malas nk gadoh krna kplanya still sakit.

Tae menahan hyera dri brlalu..dia tk bole menahan marahnya kali inii..

"Salah awak..min hyera..knpa nak salahkan saya huhh..sya dh bnyk kali ckp..saya namja..so what wrong..and im your husbabdd. Awak tngungjawab saya.!!".ujar tae dgn selamba..

"I know..and you remember..saya akan abaikan awak ..".balas hyera lalu naik ke bilikk..

"Aerhhh.." jeritnya smbil serabutkan rmbutnyaa..

-bodohnyaa kau kim taehyung..patutnyaa kau tido luarrr..-.monolognya sndiri..

Hyera n tae pada hari itu hanya melayan diri masing2..hyera berada dalam bilik tnpa turun n tk makan lgsung..

Manakala si tae pula dlm bilik bacaan nyaa...

♡huhuuuu..

♡ ada masa update laju..

♡sori ade typo..

♡ thanks for readd..

❤love u..guyss..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 22, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

my jerk husbandWhere stories live. Discover now