Intr-o zi de luni,de-abia ce scapasem de la lucru.
Am ajuns acasa,m-am schimbat,m-am spalat pe dinti,mi-am facut o cafea si realizasem ca era 18:12.
Telefonul a inceput sa sune..
Era un numar ciudat.
Era acest numar "+00000000000".
-Alo? Raspund nedumerita.
-Ajutor!
-Cine esti? Intreb super speriata.
-Adresa mea "strada mortii numarul 666" te astept sa ma ajuti.
-Poftim?
Si imi inchide telefonul.
Eram super speriata si ma intrebam daca era vreo farsa de-asta proasta facuta de adolescenti.
Pana la urma am reusit sa adorm si la 3:15 imi suna telefonul.
-Da? Zic eu foarte somnoroasa.
-Ti-am zis sa vi sa ma ajuti! ACUM TOATE ORGANELE MELE SUNT INTINSE PE JOS! Tu urmezi.
-Spune o data,cine esti?!
-Vino !
M-am imbracat intr-un halat,mi-am luat papucii de casa si am pornit masina.
Am ajuns pe strada mortii numarul 666,si am batut la usa.
Usa s'a deschis singura si s-a trantit inapoi foarte tare.
-De ce m-ai chemat????Allooo,e cineva p-aici??????
-Vad ca te-ai ocupat sa vi..majoritatea persoanelor pe care le sunam imi spuneau sa ii las in pace si nu veneau..
-Daca esti bine,de ce m-ai chemat? ...defapt...ce sa mai..am innebunit..vorbesc cu intunericul........
O aratare in 4 labe mi se arata si-mi spuse
-De data asta vei fi crutata,dar data viitoare nu..
Ma scol din pat si imi dau seama ca e un vis,dar ceasul este 3:15 si imi suna telefonul cu numarul "+00000000000"..
CITEȘTI
Poveşti de groază
HorrorTitlul spune tot. Unele poveşti vor fii inventate de mine,iar altele vor fii luate după net. =))