14- Cum doarme lumea

437 41 26
                                    

Eu: Cănd doarme singură are poziții normale de somn, de obicei pe o parte sau pe burtă. dAR CÂND DOARME CU YOONGI- se urcă(,) cu picioarele, mâinile, capul, întreaga ființă pe săracul om. Poartă mereu colanți și fură bluze largi de la Yoongz.

Mika-Chan: Doarme ca orice persoană normală, îi mai pune câte un picior pe față lui Sehun când doarme cu el, dar în rest e chill. Poartă pijamale cu titani și are și căciuliță d-aia qt.

AeAe: Nu prea doarme în pat și când doarme stă ca un stâlp pentru un motiv oarecare. Doarme cu un cuțit sub pernă btw. Yugyeom nu vrea să se ducă peste ea în cameră când vrea în brațe pentru că îi e teamă că o să-l cuțiteze. Poartă hanorace largi și pantaloni scurți, nu contează dacă e iarnă sau vară.

Suga: Când are norocul să doarmă singur se face cocon în pătură, pentru că îi e frig Bcs doarme în boxeri. Dar când doarme cu Tania își ia pumni în gură și picioare în burtă. Atunci  nu mai doarme în boxeri, ci în niște pantaloni scurți și un tricou. Dacă ar dormi lângă Tania aproape dezbrăcat, ar trebui să schimbe cearceafurile în fiecare dimineață din cauza sângelui care îi curge pe nas(Taniei).

SeokJin: Doarme ca "Frumoasă din Pădurea Adormită" versiunea masculină. E superb fără să încerce. Dumnezeu chiar a depus efort creeându-l. Doarme în pijamale obișnuite, pantaloni lungi și tricou.

RM: Având în vedere că e un om foarte muncitor, adoarme de multe ori cu capul de birou. Jungkook îl mai cară în pat când îl găsește acolo. Doarme în pantaloni de trening și tricou. Așa stă și prin casă. Îi e lene să se schimbe.

J-Hope: e AȘA DE ADORABIL CÂND DOARME. E cu zâmbetul pe buze mereu. Când îi mai lovește depresia cei din casă dorm lângă Hobi ca să se simtă mai bine. E un înger. Altul care doarme în pijamale obișnuite.

Jimin: Nu știe dacă îi e cald sau frig când doarme, așa că se învelește doar pe jumătate. E dubios, dar merge. Doarme în maieu și pantaloni.

Tae: Îi invadează pe Jimin sau Jungkook aproape în fiecare noapte. Zice că sunt confortabili. Doarme în pantaloni scurți etc.

Kookie: Vorbește și ia aerul la pumni în somn. Toți sunt îngrijorați. Când doarme cu Tae e chill. Altu' care doarme în boxeri :>>>.

Suho: Doarme pe bani. Nu Glumesc. E atât de bogat încât poate să-și tapeteze toată camera cu bani. Are o cameră uriașă btw.

Baekhyun&Chanyeol: Dorm împreună, ori în camera unuia ori în a celuilalt. Nu e nimic gheiuț la asta, spun ei. Dar toată lumea știe ce partide au ei.... Partide de Overwatch ofc.

Xiumin: Doarme cu ușa baricadată pentru un motiv oarecare. Trezește-l și soarta ta va fi pecetluită.

Chen: Stă toată noaptea și de uită la Rip vine compilation. Chiar dacă nu doarme, are multă energie. Bea RedBull.

Sehun: Cu Mika pe felie. Are pat în formă se Hamburger. L-a comandat de la Teleshopping când era beat. Nu-l judecați.

Kai: Are patul plin de perne în formă de aripioare de pui. De obicei de întinde pe tot patul cu mâinile și picioarele răsfirate până în China.

D.O: Doamne deci e așa qt. Inconștient își bagă degetele în gură în somn. Mai cade din pat dar nu se trezește. E chill măcar când doarme.

Lay: Doarme într-un onesie oiță ("I am the Sheep" *dansează*). Doarme în poziția de fetus. Too qt.

Jackson: Îl trage pe Mark la el în cameră ca să poată să-l țină ca pe un animal de pluș. He luv Maki-poo.

Mark: Simte cum Jackson îl mai mângâie pe cap în somn. Îi e mereu cald, dar pentru Jackson transpiră cât e nevoie. He luv Wang puppy.

Youngjae: Are coșmaruri acest cinnamon roll. Protejați-l pls. Coco îl calcă pe față noapte ca să-i alunge visurile nașpa. Ajută.

JaeBum: E sexos și când doarme. Nu serios, tot arată ca visul umed al fiecărei fete și când sforăie. Sforăie foarte tare.

Jinyoung: Nu-i pasă unde doarme. Somnul nu-i așa important. Când nu poate să doarmă face curat prin casă. Nebun omu'.

Yugyeom: Altul cu coșmaruri. S-ar duce la AeAe dar, na, cuțit. Îmbrățișează perna și dimineața nu mai are nici măcar cearceaful pe pat la cât se fâțâie.






<><><><><><><><><>
Mai am idei de capitole, deci o să vină mai multe *sper*.
Am teste săptămâna asta *of of of*
Dar măcar vine ziua lui Yoongz! ^^

K, Tania out.

Casa de Nebuni 2 [on hold]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum