Ντίλαν:
▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂Ο θόρυβος απο μαχαίρια και πιρούνια που ξύνονταν σε σχεδόν άδεια πιάτια γέμιζε την τραπεζαρία. Μία σύντομη ησυχία εγκαταστάθηκε στο δωμάτιο όταν η συζήτηση σταμάτησε, μια βολική ησυχία που ήρθε μόνο όταν η οικογένεια ήταν παρών. Κοίταξα γρήγορα το ρολόι στον τοίχο καθώς αισθανόμουν όλο και πιο άβολα και τα χέρια μου έτρεμαν.
Ήταν 6:19 ΜΜ. Η μάνατζερ μου είχε πει ότι η λίστα με αυτούς που θα έπαιζαν στην ταινία θα κυκλοφορούσε πρίν τις 7 ΜΜ και καθώς η ώρα περνούσε, ένιωθα όλο και πιο ανήσυχος και η αμφιβολία μεγάλωνε στο στομάχι μου. Κάρφωσα το μαχαίρι μου στο κομμάτι του κοτόπουλου μου και τα μάτια μου επέστρεψαν πίσω στο ρολόι.
"Έχεις χρόνο, Ντίλαν. Η Έμμα είπε ό,τι θα μας τηλεφωνούσε την στιγμή που θα μάθαινε τα νέα," Η αδερφή μου, Η Τζούλια, είπε απο δίπλα μου. Την κοίταξα, μόνο για να δω ότι τα κάστανα μάτια της ήταν καρφωμένα πάνω μου.
"Το ξέρω... Απλώς, ήθελα πολύ αυτόν τον ρόλο..." Μουρμούρησα ήσυχα. Η οικογένεια μου δεν απάντησε, και τα ανείπωτα νεύρα έσβησαν στον αέρα. Ακόμα και αν κανένας δεν το έλεγε φωναχτά, ήταν το ίδιο ενθουσιασμένοι με την πρόσφατη οντισιόν μου όσο ήμουν και εγώ. Με αυτό στο μυαλό μου, αποφάσισα να πω τις ανησυχίες μου δυνατά. "Αν είχα πάρει τον ρόλο, η Έμμα θα μας είχε ήδη πάρει τηλέφωνο."
"Ποτέ δεν ξέρεις αγάπη μου. Μπορεί να φυλάει τα καλά νέα..." Γύρησα να κοιτάξω την μητέρα που μόρφαζε, στέλνωντας της ένα βλέμμα που φώναζε πρέπει να με κοροϊδεύεις. Αρχικά ήξερα ό,τι οι πιθανότητες που είχα ήταν σχεδόν μηδανινές.
"Ή, θα μπορούσε να φοβάται ό,τι χάλασα ακόμα μια οντισιόν." Απάντησα ξινά, και κάρφωσα θυμωμένα το κοτόπουλο μου για ακόμα μια φορά.
"Δεν υπάρχει νόημα στο να τα βγάζεις όλα πάνω στο ανυπεράπιστο στήθος του κοτόπουλου σου." Είπε ο πατέρας μου, δείχνοντας στο ανέγγιχτο δείπνο μου.
Ξεφύσηξα, αφήνοντας κάτω το πιρούνι μου και γύρησα να κοιτάξω το ρολόι που τώρα έδειχνε 6:30. "Μάλλον δεν θα ήταν γραφτό," μουρμούρησα.
Η αδερφή μου γκρίνιαξε σιωπηλά κάτι που φάνηκε ύποπτα σαν τόσο drama queen πρίν αρπάξει το πιάτο της και το φέρει στην κουζίνα.
Σηκώθηκα και εγώ επάνω στα πόδια μου και άρχισα να καθαρίζω το τραπέζι. Οι γονείς μου παρέμειναν καθισμένοι σε ένα μέρος καθώς η Τζούλια επέστρεψε να πάρει τα πιάτα και αυτών.
YOU ARE READING
Welcome To The Media (Dylmas AU Greek)
Fanfiction"Έχεις μέχρι να τελειώσουν όλα που αφορούν το Maze Runner. 5 μήνες. Άν μπορέσεις να κάνεις τον Dylan O'Brien να σε ερωτευτεί ολοκληρωτικά, κερδίζεις. Άν δεν μπορέσεις, χάνεις." ο Τhomas Brodie-Sangster το "τέλειο, άκαρδο κακό αγόρι του Hollywood" έχ...