Egy kis élettörténet

122 1 4
                                    

Ezt... Asszem kicsit átírom mert... Közben történtek dolgok az agyamban xD ...
Tehát.
Név: Sakura Kawachi
Kor: 28
Apja neve: Yasu Kawachi (orvos)
Anyja neve: Shizuka Kawachi (könyvtáros)
Nevelő apja: Ashia Mizuto (shinigami)
(az ilyen félvérek általában ázsiai származásúak de legfőképp a rókafélékre jellemző ez)

Még mindig rókamóka félig... Na jó komolyra veszem a szót. Félig róka félig ember.
Ezek az adatok minden sztoriváltozatban ugyan azok...
A leges legelső alap sztori ami olyan 1 éve ötlött ki a fejemből mikor még Sacchan még volt valaki. De ezt majd jobban fogod érteni mikor elolvastad a sztoriváltozatokat.
1.: 7 éves korában megölte a szüleit. Az utcára került ahol egy szintén félig róka, halálisten... Legyen inkább shinigami mert azt jobban szeretem karjaiba vette és elég sokáig nála is maradt.
Ebben az alap szotriban is olvasgatta az apukája orvosi jegyzeteit mivel érdekelte ez az egész.
Aztán 18 éves korában elhagyta és elkezdte az orvosi szakmát
19 éves korában megismerte Greeeeeeeellt és... Öribarik lettek ... Pf xD

2. féle szotri: Ugyan ez csak itt lett egy testvére és ő ölte meg a szüleit

3. féle szotri: Ugyan az mint a 2. csak itt nem konkrétan ismerték egymást hanem... Így szemre... Érted.

4. féle szotri: Ugyan az mint a 2. csak itt nem orvos hanem könyvtáros lett. És nincs háza. Egy csöves. Szerencsétlen, idióta, perverz. Egy nem tudod hogy szeresd vagy ne karakter.
Ja, és ebben a történetben sokkal később ismeri meg Greeeeeellt. Kb 27-28 évesen.
És még kihagytam hogy itt nem igazán érdekelte az orvoslás. Se semmi. Szóval ja ebben a történetben eléggé szaréletű de valamiért ez a kedvencem mostanában...

5. féle sztori: Ugyan az mint a 4. de itt nincsenek emlékei a múltjáról egészen 25 éves koráig.
Tudom elég zavaros de... Lesz még zavarosabb is... xD

6.: Khm. Szokásos élet DE itt drága rókánk SHINIGAMI JEE. Amit eddig el nem tudtam volna képzelni de... Tök jó! xD Tudom kilátott már női shinigamit... Legalább is itt... De erre is van egy természetesen zseniális... Történetem?... Na!... Még az elején a lányok és a fiúk és az egyéb... Összevoltak vonva így a shinigamiság... "Kitanulásánál" ha egyáltalán van ilyen... Szóval mindenki együtt volt fiúk lányok...
Mint egy iskola kb. ( természetesen Sacchan Grell mellett ült :3 aaaawwweewwaewwaww khm. Ja, és mindig aludt. Nappal. Órán. Este tanult. De kitünő volt szóval nice... Reggel mindig hamarabb ért be, hogy a legutolsó cuccot letudja másolni meg minden.) A lényeg h később szétválasztották külön lányokra és fiúkra... Szed sztori... De Sacchan kapott egy tök cuki társat... Egy csajt persze... Aki szerelmes lett Sacchanba... Csak h tovább komplikáljuk a történetet. xD

Elnézést a minőségért egyszer átrajzolom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elnézést a minőségért egyszer átrajzolom ... ^^"

Sacchan bölcsességei avagy te ember forma állat, te állat forma emberWhere stories live. Discover now