Sztori 1 :O

24 1 2
                                    

A következő a szituáció:
Még mindig a kis Rókánkkal vagyunk akinek kidöglött a családja és a "nevelő apjánál" élt pár évig... Ám mikor úgy döntött saját életet kezd nem alakult minden olyan gördülékenyen. Ugye ebben a korban ha nő vagy és nincs munkád akkor 2 lehetőség van arra, hogy pénzre tudj szert tenni:
1.: Kurva leszel
2.: Férjhez mész

Természetesen mi nem fogunk kurválkodni és férj... Férjül meg ki akar menni egy biszexuális egyáltalán nem nőies rókaemberállathoz... Aki igen csak válogatós e téren... Szóval ja elég nehéz... Aztán még jött az is, hogy a "nevelő apja" öcsikéjére is kellett vigyáznia mivel az ő szülei... Emm... Mit kéne kitalálni... Meghaltak. Mert... Megölte őket aaa... Nővérük aki öngyilkos lett. És miért pont Sacchannak kell rá vigyáznia és miért nem a kisfiú nagytesójának aki Sacchan nevelő apja? Mert így jön ki a történet. Egy kisebb házuk volt de azt is lassacskán elvesztették az ilyen tartozásos dolgok miatt... Ez a történet. Nem túl kreatív igaz? Hát... Inkább örülj hogy ezzel is kitöltheted a szánalmas kis idődet. Akarom mondani azt az időt amit nem tudsz mire fordítani eme csodálatos napon. Na de térjünk is vissza a világomba ahol ha lehunyod a szemed és erősen koncentrálsz akkor eltudod azt képzelni hogy Sacchan épp sétál egy kihalt szegényes utcán az esőben haza felé. Megáll egy ház előtt ami most nem csak egy ház hanem a ház vagy is az a ház ahova most éppen be fog menni. Az ő házuk. Nem túl ronda ház de szépnek sem nevezhető... Tipikus ázok az esőben tulajdonos ház... Szóval bement. A kisöcsike ott volt és... Valamit csinált... Azt képzeld el te... Nevét még nem tudod... És én sem.

-Na?
-Úgy nézek ki mint aki örül annak hogy végre talált munkát és eltudja tartani a...
-Kezelj úgy mintha az öcséd lennék.
-Az öccsét?...
-Nem.
-Na akkor nem is kell kérdezni.
-Én kérek elnézést...
-Semmi baj.
-............

Sacchan levette a... Kabátját ami... Egy fekete... Hosszú... Gombos kabát volt alatta pedig egy fehér ing volt.

-Kezdek beleunni ebbe...
-Még mindig lehetsz kurvaaaa
-Hahaha. Nem.
-De már csak ez az egy lehetőség van!
-Nem fogom random élettelen gazdag csávóknak levenni a ruháimat. Ezt már megbeszéltük egyszer. Mellesleg néha te is elmehetnél dolgozni ahelyett hogy csak itthon ülsz. Te legalább keresnél is valamit.
-...
-Ne nézz így rám mind a ketten tudjuk hogy ha legalább elmennél ujságot árulni vagy cipőtpucolni akkor is tudnánk legalább neked egy szelet kenyeret venni.
-És neked?...
-Nekem nincs ilyenekre szükségem. Amúgy a kenyér hízlal.
-Ha sokat eszel. DE TE MÁR 4 NAPJA NEM ESZEL.
-MERT NEM VAGYOK ÉHES. Inkább örülj neki hogy nem eszem meg előled aaa... Amit eszel.
-... De ez akkor sem normális.
-Elmondom neked mi a nem normális. EZ A VILÁG. Nem hiszem el hogy ennyire le kell nézni engem mert nincs fasz a lábam között.
-Szerintem ha lenne is lenéznének...
-De legalább lenne munkám.
-Ez igaz... Bár... Így is lehet...
-NEM MEGYEK EL KURVÁNAK! És holnap elmész te is munkát keresni pont.
-... Oké... De... Mi van ha meghalok?

-Miért halnál meg?
-Mert megölnek.
-Ki ölne meg?
-...Mindenki.
-Jó kifogás. Akkor meghalsz. Majd beledoblak valami random sráchoz a temetőbe.
-Nem lehetne inkább csaj?
-Akit találok az lesz. Mellesleg hullaként már úgy is mindegy...
-Virágot is kapok? 
-Nem.
-De...
-Vonszoljalak be észrevétlenül a temetőbe, ássam ki a földet, dobjalak be és még virágot is szerezzek? Nem. Leveszem a ruháidat és eladom a cuccoddal együtt. 
-Hát... Ez elég kiábrándító.

NA? HOGY TETSZIK EDDIG? ♥ ... Hogy mi?... Szar?... Jó akkor... Menjünk tovább... :(
Hmm... Milyen csavart kéne még belerakni amitől már tényleg egy dafuq érzése lesz az olvasónak... HMMM... ÁHÁ SACCHAN SHINIGAMI? Tessék? Női shinigami? Kit érdekel? Grell meg buzi. Na tehát... ... Jó akkor nem lesz ez... Tényleg hülyeség... 

Sacchan bölcsességei avagy te ember forma állat, te állat forma emberWhere stories live. Discover now