A: Iubire?
I: Aa, era un viitor coleg, dar și un prietn din orașul meu.
A: Uhmmm, bine.
I: Ești gelos ? *râzând*
A: Cine? Eu? Alexander Laiu nu e gelos *râzând*
Doamne doamne, Alin are 16 ani..nu e pentru mine, recunosc că înainte îl iubeam,dar acum e de domeniul trecutului. Azi am decis să mergem la un suc deoarece vreau să mă bucur de ultima săptămână de vacanță. Merg la baie, fac un mic duș și mă îmbrac așaPărul îl las liber și merg la Alex care se pare că nu știu ce doamne iartă-mă face pe laptop-ul meu.
I: Iubire? Ce faci acolo?
A:Îmi caut o nouă iubită
M-am făcut la față mov de nervi, cum adică își caută o nouă iubită? Și de ce pe laptop-ul meu? Chiar nu știu ce are acum, înainte cu câteva minute nu avea nimic iar acum dintr-o dată e schimbat..
I: Pot să știu și eu ce dracu ai acum? Hmm? Pe bune Alex, dacă e despre Alin să știi că nu reprezintă nicio amenințare pentru tine. Pe tine te iubesc cel mai mult, și știi asta destul de bine.
A: "Vai Alin, să știi că mi-ai lipsit♥". Prost nu sunt și nici fraier încât să mă minți,bine? Am făcut o grrșeală să mă mut cu tine.
I: Ce-ai spus? Știi ce? Eu plec, plec de aici. Chiar nu știu ce ai acum. Sincer, nu te mai recunosc.
Chiar nu știu ce are acum, de vede că e gelos pe Alin, dar nu știu de ce? Alin nu se compară cu el. Știu ce să fac..o să stau la Alin câteva zile, măcar își mai revine și Alex..sper
-După două ore-
Convorbire prin mesaje
Iasmi: Heyyy
Alin♥: Heyyyy heyyy lume nouă :)))
Iasmi: Ce faci ? Sper că nu am deranjat! :)
Alin♥: Uite stau, tu? Nu ai deranjat chiar deloc
Iasmi: Plâng..auzi, pot să merg să..stau câteva zile cu tine deoarece pe Alex l-a cam apucat nervii. E gelos pe tine...
Alin♥: Off dragă :)) Normal că poți să vi. Uite adresa *************
Iasmi: Mersi :*
Convorbire prin mesaje încheiat
POV Alex
Mă detest pentru ceea ce am spus..dar eu cred că ea îmi ascunde ceva și nu vrea să îmi spună, sau poate totul e doar în capul meu. Merg la noi în cameră să îmi cer scuze, dar o văd pe Iasmi făcându-și bagajul. E clar, am pierdut-o pentru totdeauna..
A: Unde pleci?
I: Aia e treaba mea Alex
A: La Alin, nu? Uite,îmi pare rău pentru ceea ce am spus..
I: Nu Alex, mie îmi pare rău că m-am găndit că o să meargă relația. Da, merg la el. Când ești sigur că termini cu toate copilăriile astea, vin înapoi
A: Dar...îmi pare rău.. Te iubesc
I: Alex eu nu......Buuuna, ce credeti ca ii va spune lui Alex ?
Maine voi posta un alt capitol daca voi reusii
Cum sunteti? Ce mai faceti?
Cum a fost la simulari? Sper ca a fost bine
Next🔜
Va puuuup
CITEȘTI
Poate tu ești șansa mea!
Teen FictionIasmina Popescu împreună cu vara ei Luiza Ionescu hotărăsc să petreacă vara la mare, dar din clipa în care Iasmina îl întâlnește pe Alexander Laiu de la Maxim, viața s-a suferă multe lucruri. O poveste de iubire împlinită ce are la mijloc multe pro...