Ahojky. Tohle je moje první RPG. Píšu ho s MarketaCibochova (Eric)a @Shiro LD Shirogane 1. Nemá wattpad 2. Arget )(já píšu za Krisse)
Eric:
Dokáže ocásek i ouška skrýt 😊
Eric
17 let
Žije odmalička v děcáku . Tichej, rád kreslí, nemá přátelé spíše naopak je šikanováný a každý oko má jinou barvu.Arget:
Arget Leoira
20 let
Není to tak dávno, co Arget zjistil, že má mladšího bratra. Nikdy o něm vlastně nevěděl a vyrůstali pravděpodobně odděleně, nebo Arget zkrátka postrádá vzpomínky z raného dětství. Každopádně, při jeho první návštěvě místního sirotčince, kdy se šel nabídnout jako dobrovolník, jelikož potřeboval peníze, něco ucítil. Spíš někoho. Jeho instinkt mu napovídal, že ta bytost, ať už to je cokoliv, k němu patří. Při třetí návštěvě už dokázal zjistit, o koho se jedná a od té doby se ho snaží dostat do svojí péče.
Arget je ten typ, co se hodně spoléhá na instinkt. Pokud mu instinkt říká, aby se někoho stranil, udělá to. Pokud mu říká, aby někomu pomohl, udělá to. V podstatě pracuje jako zvíře, kterým z části je. A zde narážíme na jeho problém. Má problémy se vztekem. Jakmile se naštve, ukáže se, kdo vlastně je- z části kočkovitá šelma. Pokud se dostatečně vytočí, jeho lidské uši se změní a naroste mu ocas.
Jinak je to beránek. Ochotný, i když se moc neusmívá, je z něj cítit cosi bezpečného a příjemného. Kvůli tomu, že mu bylo několikrát ublíženo si dává pozor, komu se otevře a kdo zjistí, že je naprostý fanatik do knih, nadpřirozena a anomálií. Nechodí do školy a pracuje v baru naproti jeho domku, který mu zbyl po lidech, co ho vychovávali. Není si úplně jistý, jestli to byli jeho rodiče, nebo ne.
Kriss:
já jsem učitel jmenuji se Kriss mám černé vlasy světle hnědé až žluté oči ... mám černý smysl pro hůmor jsem nekomunikativní. jsem 195 cm vysoký a je mi 29 let. Rodiče už dost dlouho nemám.
ČTEŠ
Nebezpečná Setkání
RomanceKluk , který se zdá být normálním studentem, je jiný. Je velice vnímavý a jeho smysly jsou nad normou člověka. Jeho reflexi jsou neskutečné. Avšak příchod do nové školy lecos změní. Narazí totiž na někoho podobně ,,podivného" jako je on sám. Čím se...