çıkar-2₹

6 0 0
                                    

Etrafıma bakındım. Bir kaç kızın bana tuhaf bakışlarını süzdüm. Nefret değildi yada tiksinme, biraz ... Hayranlık vardı sasankiErdinç'in yanından kalktım. Kolumdan tutup ne oldu demesine umursamadan o kızların yanına gidip oturdum. En kısa olanları sesli bir oha çekti. "Yanlış bir şey mi yaptım(?)" dedim sahte bir merakla. "Ta tabi ki hayır." yine aynı kız cevap verdi. "Tuhaf tuhaf bakıyordunuz?" dedim kollarımı masada birleştirip onlara baktım. "Sadece çok güzelsin" dedi yanımda ki kız sarı saçları ve mavi gözleriyle çok tatlıydı ama yüzünde kızarıklıklar vardı yinede bu onu sevimli yapıyordu. Yine o kız sinirle yanımda ki kıza söylendi "öyle mi denir hödük gibi!" kıkırdadım. "Sende cok tatlısın. Bana öyle bakmayı kesin lütfen kendimi tuhaf hissediyorum. Bu arada ben melisa?"
Kısa olanın afı elif sarışın olanın ki ise eyşan. Diğerleri hiç konuşmadı bile ellerini sıkıp tekrar Erdinçin yanına geçtim. Derin bir nefes verdim 'merak etme sadece tanışmak istedim sorun yok' dedim ona baktım o tekrar oğuz ve diğerleriyle konuşmaya devam ediyordu. Hayatımı çekilebilir yaptığın için teşekkür ederim erdinç özer beni o iğrençlikten çıkardığın için saol. Ona sıkı sıkı sarıldım. Kolumdan tutup kendine bastırdı ve sıvazladı.
Hatırlıyorum da acaba karşıma çıkmasa halim ne olurdu(?) birinci(9) sınıfta insanların sevdiği kişi değildim şuanın aksine daha çok insanların aşağılamak için kullandığı kişiydim ama erdinç bana aşık olmuştu bana sataşan her kız bir anda benden özürler dilemeye başlıyordu kendilerini affettirmek için herşeyi yapıyorlardı. Ve bir gün okul dışına çıkmıştı bu iş özür dileyenler bir anda etrafımda toplanıp benim ağzıma sıçtılar harbiden bir an öldüm sandım onlarca kişiye karşı dövüşemexdim tamam kabul tekvando konusunda iyiyim ama bu kadarı fazlaydı. Sinirimden ve utancımdan okula gitmedim uzunca bir süre erdinç sinir krizleri geçirmiş çıldırmıştı bana olanları duyunca ve kızları bulup dövdürmüştü normalde kızardım ama buna mutlu olmuştum onları döven kızlar ise hepsini benim dövdüğümğ söylemişlerdi sırf beni korumak için herşeyi yapıyordu. Kendimi korumak için ve notlarım için onu kullanmak tuhaftı. Faxla uzun bakmış olmalıyım ki göz altlarımdan öptü.  "Mavilerinde beni boğmak istiyorsan ben buna rağzıyım hayatımın anlamı" kollarımı gevşettim ve ona baktım. "Beni hep sev olur mu?" kıkırdadı "ödülüm ne olacak?" ondan ayrıldım " ne istiyorsun?" yüzümü ellerinin arasına aldı "evlenme teklifi beklemeden benimle evlen o işlere hiç girmek istemiyorum" oğuz lafa atladı "ben teklif edeyim mi balım sana" erdinçe sevimli sevimli bakarak söyledi eray ise diğerleine bakarak bu kesin gay bakın söylüyorım size dedi ve kahkaha attı.
Ellerimi bir birine çırpıp 'yaşasın hrp bir gay arkadaşım olmasını istemiştim' dedim sevinçle Erdinç tek kaşını kaldırıp bana baktı ve oğuza döndü "oğuz gay ol" desi ciddi ciddi şaşırmıyordum sadece şaka yapıyordu.elini tuttum ve oğuza döndüm sana artık bir kız gerek iyice tuhaflaştın dedim. Bir anda herkes ban döndü "Artık fazla kıskanmıyorum gibi GÖTÜ YİYEN SEVGİLİME ASILSIN HADİ BAKALIM!" dedim. Bir kaç kpnuşma sonrası artık pilim bitiyordu uykucu biriydim doğrusu. Erdinçim kolunu omzuma atıp ordan elini tuttum ve ona yaslandım "rahatmısın aşkım?" dexim yalandan sorarak "başka şans mı veriyorsun?" dedi kıkırdayıp gözlerimi kapattım.
Öğle arasının bitimine yaklaşmışken uyandım. Etrafımızda kızlar oluşmuştu birden gmzlerim fal taşı gibi açılırken uyandığımı belli etmemek için ses çıkarmayıp geri kapattım gözlerimi. Erdinç kızlarla baya samimiydi fazla samimi canımlar havada uçuyordu. Daha fazla dayanamıykrdum yanımda yapma be! Elini bıraktım ve ayağa kalktım Erdinçe sarkan kızın üstüne atladım evt bildiğin atladım çardakta pndan yukardaydım ki zaten ayaktaydı kız üstüne atladım yere düştük kaasının yere çarmasıyla yüksek bir tok sesi çıktı peki umrumda mı hayır. Gözünden ağzına kadar  tırnaklarımı geçirdim. Altımda çığlık atıyordu ama vucudu harekete kapanmıştı elini dahi kaldıramıyordu. Erdinç beni zorla da olsa kucağına aldı. "Sakinim bırak beni" dedim bir kaç saniyeye beni bıraktı. "Erdinç özer artık melisa dinç diye birini tanımıyorsun bitti.!" diye bağırdım suratına karşı ızın bacak arasına basıp üstünden geçtim.
Tatlı tatlı geçen bir yılın sonuna hoş geldiniz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 19, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Melisa₹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin