Gledala sam paralisano.Nisam mogla da verujem šta čujem.I ko je taj Voldemor.Zar nije ...Zar moj otac nije Tom?''
,,Tvoja majka je bila čarobnica.U zadnjoj godini u školi za veštice i čarobnjake ,upoznala se sa Tomom Riddleom -lordom Voldemorom.To je ime koje je sam sebi stvorio kako se njegov identitet ne bi znao.Zajedno sa Malfoyem -njegovim najboljim drugom ,stvorio je opsesiju da mora pobediti Dambldora -čarobnjaka duge bele brade koji se smatra za najmoćnijeg čoveka svog vremena.Stvorili su napitke koji bi ih držali budni celu noć i radili na kletvi .Kletvi koja bi uništila ceo čarobnjački svet tako što bi svim čarobnjacima oduzela moći.Tom je sa vremenom postajao sve ludji tako da je znajući da kletva ne može da opstane van zaštite zamislio da kletvu stavi u tebe.Tvoja majka,kako bi te zaštitila pobegla je i sakrila te kod nas.Jedne večeri Voldemor je došao i ubio je.Kletvu nije uspeo da ostvari,ali ljut na svet prokleo te je da ,čim navršiš 12 godina ,moraš da se suočiš sa njim.I to u dvorani tajni.Da bismo to izbegli smatrali smo da ne trebaš da se upuštaš u taj svet ,a za tvoj 12. rodjendan sakrili bismo te u podrum zajedno sa dva animagusa.''
,,Animagusi?"
,,Čarobnjaci koji mogu da se pretvaraju u životinje"
,,Sada ,kada smo ti sve ispričali ,smatramo da je tvoja odluka da li ćeš ići na Hogwarts.Naravno da te je Voldemor posmatrao.Samo me zanima ,ko ti je dao ključ?''
,,El"
,,To nije bila ona.Nemoguće.Ključ je sve vreme bio kod mene.Mora da je jedan od profesora ,u želji da saznaš ,poslao ključ."
,,Izgleda da ću morati da se naviknem na ovo.."
Sada mi je malo lakše.Iako sam prestravljena ,po onom dnevniku vidim da je moja majka bila veoma hrabra.Sigurno ne bi želela da se skrivam i živim punim plućima ,dok je moj otac u punoj moći.Moram to da uradim.Hogwartse ,evo me!
,,Mislim da ću ići na Hogwarts."
,,Smatram to pravilnom odlukom.Ali zapamti ,ako se predomisliš ,uvek se možeš vratiti a animagusi koji te prate štitiće te još uvek" kaže mi mama sa značajnim izrazom lica
,,Kada se polazi?"
,,Već sutra bismo trebali da kupimo pribor jer će se u protivnom sve dobre stvari rasprodati.Račun koju ti je majka ostavila biće dovoljan za sve."
,,Okej ,ipak mislim da je bolje da odložimo ovu zabavu.Znam da će se prijateljice razočarati ali ovo je preveliki šok.Moram da se naspavam.I gde je uopšte ta čarobnjačka ulica?"
,,U srcu Londona.Samo što smo mi "normalci" previše normalni da je primetimo."
,,Okej ,vidimo se sutra.Da znate ,iako sam sve ovo saznala zahvaljuljući vama danas sam ovakva .Tako da ,hvala vam i volim vas najviše na svetu!"
Tata mi rukom pokazuje da udjem u porodični zagrljaj .
Odlazim u svoju sobu .Odlučim da još malo prelistam onaj dnevnik.
—
Posle 2h čitanja ,shvatila sam šta je kvidič (čarobnjački sport) kao i neke osnovne moći.Istražila sam potkrovlje još malo i našla mamin stari štapić i jedan stari ogrtač. U njemu je bila poruka,,Draga Lena ,ako ovaj ogrtač dodje do tebe ,i ako odlučiš da odeš na Hogwarts ,koristi ga mudro.Sa njim će samo pravi čarobnjaci biti nevidljivi.Takodje ,da ne bi išla u banku ,ovde ti ostavljam par galeona ,da možeš da kupiš svu opremu za školu .Prva godina je uvek teška ,mada se nadam da ćeš biti sa Jamesovim sinom ,Harryjem.Moji prijatelji Grangerovi imaju ćerku koja je samo dva meseca starija od tebe .Ona će ti pomoći da se snadješ.Kloni se Malfoyevog sina i ćerke .Sigurna sam da si pametna .Koristi svoje moći samo za dobre stvari ,i budu oprezna kome se obraćaš.Tvoj otac ima podanike na svakom ćošku.Ako ti išta zatreba ,svojom sovom pismo posalji Sirijusu Bleku-jedinoj osobi kojoj u potpunosti verujem."
Zar i ovo?Pa Bože .Koliko li me još iznenadjenja čeka .
Već je ponoć ,mislim da bih trebala leći.Sutra će biti jako zanimljiv dan !
————
,,Lena !Budi se dete !!Zakasnićemo ,sve brze sove će se rasprodati!!"Ignorišem maminu dreku ,jer sam još u šoku .Sve mi ovo deluje kao najduži san koji sam imala.Do juče sam bila najnormalnija devojčica.Kako se sve promeni za par sati.Definitivno više ne bacam vreme na nebitne ljude .Čarobnjački svete ,još nisi video ovo.
Oblačim belu majicu ,koju uvlačim u obične farmerke.Crvene starke ,blage lokne i sjaj za usne.Savršen prvi utisak.
,,Evo me !Krenimo"
Ulazim u naš džip ,i na svom Iphone-u 8 puštam pesmu grupe Abba .Iako živim u XXI veku ,i trebalo bi da slušam one bum -tras gluposti kao i svi tinejdžeri ,ja slusam pesme iz 1978.
Posle 20min vožnje izlazim i vidim ulicu kao i svaku drugu.
,,Gde li ono beše Deane?" pita mama gledajući u zid običnog prolaza
,,Dva puta u ovu ciglu i jednom u ovu."
,,Eto ga ,vidiš? !"
Odjednom se zid ispred nas otvara .Tata još jednom kucne i on se zanama zatvori.Okrećem se i pred sobom vidim široku ulicu ,gde žene imaju kose raznih boja a muškarci su ili previše mali ,toliko da bi mogli da mi stanu u džep ,ili su toliko veliki da bih rekla da su izašli iz neke bajke.
Radnje su totalno nepoznate.Umesto H&M-a ovde vidim ,,Zvonkova prodavnica šala" , ,,Povoljni štapići" i ,,Nove sove" ..
Već vidim da ću se ludo zabaviti.Ali prvo ,sladoled.Trčim ka jednoj radnji koja ima ukuse žvakaće gume i kinder buena.
Naravno ,baš tada pertla mi se odvezala.Ovde je baš gužva ..
,,Hej ,ti ,pomeri se malo!"
Ispred mene vidim jednog ridjokosog dečaka ,kao i zelenookog klinca razbarušene kose koji me gleda vidno postidjen.."
,,Zar ne vidiš da vežem pertlu!?Mogao bi da budeš malo ljubazniji ,znaš?"
Prilazi im jedna devojčica ,talasaste braon kose koja je već obukla svoju čarobnjačku uniformu.
,,Harry ,Rone ,zašto se svadjate sa devojčicom ?"
Čekaj ,da li ona to priča o Hariju iz pisma?
,,Hermiona ,molim te se ne mešaj u naše stvari!"
Hermiona?Da li me neko zeza?
————
Pa ,ovo bi bio drugi deo.Znam da je za sada ovu priču videlo dvoje ljudi ,ali se nadam da će u budućnosti biti popularnija 😂👏🏽Ja engleski u školi učim kao prvi jezik ,jer idem u britansku privatnu školu ,tako da se izvinjavam ako su neki izrazi malo čudni ,prosto ne mogu da ih se setim u momentu pisanja .
Nadam se da vam se svidja ,sa obzirom da ovo smišljam u hodu i nemam nikakav plan niti sam o pisanju fan fikcija do juče razmisljala 😂
Btw znam da je ovaj deo malo kraći ,ali sa obzirom da je mnogo složeno dobro je ..😂😂😂👏🏽😉
Ćaooo 📚📚📚📚
YOU ARE READING
Zelene Oči
FanfictionLena je sasvim normalna devojčica.Ima divan život ,kao i divne roditelje koji joj sve ugadjaju.Jednog dana ,za svoj 11. rodjendan njena kućna pomoćnica da joj jedan kljuc .Ključ koji će promeniti njen život.Saznaje da nije nimalo savršena i da je...