Нойтон

11.4K 187 0
                                    

1сарын дараа
Тэр бүх охидод сайхан ханддаг.  Бас л нэг fuck boy.
1т тэр бол fuck boy, 1хэн сарын дотор манай сургуулийн бүх охидтой унтсан гэсэн цуу яриа гарсан.
2т би түүнийг харахаар өөрийн эрхгүй хяналтаа алддаг... Сэрэл минь хөдөлдөг. Тийм учир би түүнээс зайгаа барьж байгаа.
Хичээл дээр сууж байхад нойр минь хүрээд нойл руу явч байхад булангийн ангиас янаг чимээ сонсогдов. Би ч амьд порно үзэхийн тулд тийшээ очтол Лүси Стивин 2 байлаа. Стивиний гар Лүсигийн хөхийг базлаж, ам нь эрхтэнийг нь  таашаана.

(Энэ зураг дээр байгаа охиноос Лүси хамаагүй хөөрхөн шүү)
Харин Лүси толгойгоо гилжийлгэн чанга гиншихгүй байхыг хичээнэ. Стивиний тэсвэр барагдсан бололтой эрхтнээ гаргаж шууд л бүлж орхилоо. Лүсийг дуугруулахгүйн тулд уруулыг нь хүчтэй шимж, өгзөгийг нь алгадна.
Хэсэг хугацааны дараа тэд дууслаа гэж бодтол Стивин Лүсиг арагшаа харуулж нурууг нь энхрийлж үнсэж байснаа, эрхтэнээ тэрний дотор хийчихлээ.

Хэсэг хугацааны дараа тэд дууслаа гэж бодтол Стивин Лүсиг арагшаа харуулж нурууг нь энхрийлж үнсэж байснаа, эрхтэнээ тэрний дотор хийÑ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Лүси: ааахх-аааах Ст-Стивин илүүү хүч-хүчтэй гэж аяархан гиншинэ.
Стивин: аах... янхан минь дуугүй тачаад гэж хэлээд улам хүчтэй бүлнэ.  Лүсигийн өгзөгийг хүчтэй базлах хажуугаараа тэрний үсийг зулгаана.

Энэ нь намайг байж ядуулж байна. Тэдний хийж буй үйлдэл, Лүсигийн амнаас гарах үгс... Би ч нойл руу хурдхан шиг очоод гар хангалаг хийж байхан зөвхөн стиви л бодогдоно. Би ч тэдний харж хангалттай норсон тул өөрийнхөө үтрээ рүү шууд л 2 хуруугаа хийж хангаж эхэллээ...
Дотуур хувцас минь норсон болохоор тайлж хогийн саванд хийгээд гарлаа.
Дараагийн цаг
Уран зургийн хичээл орох анги руу орж иртэл Стивин юу ч болоогүй юм шиг найзуудтайгаа ярьна. Ядраагүй байхыг бодвол мэрэгэжлийн бололтой.😏
Хичээл дээр байхад Лүси Стивин 2ийн халуухан секснээс өөр юу ч бодогдохгүй байлаа.
Хурдан гэр рүүгээ очиж хүйтэн усанд орхиймсооон. Аааааааа- үгүй ээ би өнөөдөр орой давтлагтай юм байна шдээ. Fuck өнөөдөр ч гэр лүү очно гэдэг ч худлаа юм байна л даа.
Намрын үдэшлэг болохоос өмнө хэдэн гайгүй камер олох юмсан...
---
---
---маргааш үргэлжлэл нь орно😄
----------------УРАМ ХАЙРЛА--------------------
-Анхны хэсэг дээр Жэнниг ахлах сургуулийн 2-р анги гээд биччихсэн байна лээ. Биш шүү. 3-р анги буюу төгсөх анги. Уучлаарай

DeSireWhere stories live. Discover now