deel 2💕

33 3 1
                                    

Vorig deel;

Beneden ging ik aan tafel zitten, mama serveerde het eten en gingen we gezellig bijpraten met het gezin.
Samen met mama ruimde ik de tafel af en ging ik weer naar mijn kamer na bijna 2 uurtjes op mijn gsm te hebben gezeten was het al inmiddels 21 uur, poetste mijn tanden en dook mijn bed in. Op naar de volgende schooldag waar ik totaal geen zin in heb.
_______________________________________

Perspectief inaya:

6.30 mijn gsm ging af ik drukte op sluimeren(ik word nooit op tijd wakker hahah altijd eerst 3 keer sluimeren ofzo #sanae). Om 10 voor 7 werd ik pas wakker, meteen naar de badkamer waste snel enkel mijn lichaam omdat mijn haar al gewassen was, deed mijn badjas aan poetste mijn tanden. En ja hoor weer sta ik voor mijn kledingkast niet wetend wat ik aan moet. Ik riep mijn zus erbij, na zeuren en zagen was ze mij dan tog komen helpen. " ik weet gewoon niet wat ik aan moet ik heb geen kleren" "hou je mond nou kijk jou kast kan bijna niet meer dicht!"  Dat zeggen ze altijd aan mij maar ik vind nog steeds dat ik gewoon geen kleren heb😂 Uit mijn kast haalde ze een kenzo truitje en een broek met scheurtjs "was het zo moeilijk?" Zei ze zuchtend en ze liep weer naar haar kamer waar ze zich aan het opmaken was. Ik nam snel mijn ondergoed erbij en deed mijn kleren aan. Ik ging voor mijn kaptafel zitten en nam mijn stijltang erbij ik stijlde snel mij haren, vervolgens werkte ik mijn wenkies bij deed wat make-up op en ik was klaar.
Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn moeder een designer LV tas waar ik helemaal verliefd op ben. Daar stak ik mijn schoolspullen in en ging naar beneden, ik trok in de gang nog snel mijn leren jasje aan, het is inmiddels al 8 uur. Ik nam snel afscheid van mijn mama "allah yehmiek benti" (moge allah je beschermen mijn dochter) "ameen mama, beslama" en ging er van door. mijn papa heeft een eigen bedrijf waar hij elke ochtend als eerste aanwezig is, dus zie ik hem nauwelijks in de ochtend.

Aangekomen bij de tramhalte, zag ik iemand naar mij toe lopen hoe dichter zij kwam hoe meer ik haar herkende het was safae, een klasgenote die ik gisteren heb leren kennen. "Hey inaya" ."hi safae hoe gaat ie?" "Goed hmdlh met jou" goed goed woon je hier in de buurt?" "Ja ik woon hier 2 straten vandaan" "ooh dus we wonen eigenlijk niet zo ver van elkaar he, ik woon daar om die hoek" "dat is dan lekker makkelijk kunnen we samen naar school he" zei safae blij. Toen kwam onze tram aan we stapten beide in en namen plaatst. Ik heb nog geen rijbewijs helaas al zou ik die wel graag willen hebben om niet met deze stinkende mensen in de tram te zitten . Er zal daar snel verandering in komen, ik ben de tram echt zat. Verder waren we over alles en nog wat aan het praten, ik leerde haar beter kennen zij mij ook. Aan onze halte aangekomen stapten wij uit.

Deel 2 zit er ook al op😁.

Wat vinden jullie ervan? Laat iets weten
Sanaexxx

(Stemmen mag altijd😉❤💋)

Het Staat Geschreven!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu