waktu rehat
taera,jina,hana dan yoon bergerak ke pejabat sebab ada urusan yang belum selesai.setibanya di bilik pengetua yg terletak di pejabat mereka melihat kumpulan twice dh sampai dlu.
"anyeong"tunduk Jina serentak dengan yg lain.
"oky sekarang saya akan agihkan awak kepada 4group untuk satu dorm."
"oky"
"oky amik list nih dan kunci bilik nih"
smua org mengambil satu helai kertas di atas meja pengetua tdi.1.tzuyu,hana dan dahyun
2.yoon/jihyo dan taera
3.jina/sana dan mina
4.jeongyeon/momo/chaeyoung dan nayeonsetelah mereka mengambil kertas tersebut mereka mengambil kunci dan terus kluar untuk rehat.
skip
kringgggg~
bunci loceng menandakan waktu balik.Yoon dan Hana hendak berjalan kaki untuk balik manakala taera balik naik kereta jina.
"korang Hana serumah dengan tzuyu and dahyunn!"
"okylah tuh dahyun tuh comel ape?"balas taera sambil membaling bantal nye ke arah Hana
"ishhhh unnieee yoon tengok taera nihhh!"jerit hana
"hHahahahahha!"
"dh lah baik hana pack barang hemm!"jina menghantar hana ke depan dorm barunye.
"Jaga diri kalau ade org buli bagitau unnie tauu"
"okyy byee"
jina berlalu pergi ke rumah barunye juga setelah menemankan semua org."annyeong!"hana tunduk 90° kepada dahyun
"annyeong!"dahyun tunduk balik
"jom saya tunjukkan bilik awak"
"okyy"balas hana sambil senyumsampai di bilik
"lawanya bilik nihh dahyunn gomawoo"
"haha,biasa je dahlah awk siap and kemas ape yg patut pastu turun kita dinner sesama"
"nae"bilik hana yg dilengkapi dengan satu set meja solek,satu set meja belajar plus katil single.Di atas meja belajar terdapat lampu belajar yg sangat comel bginye,dan juga terdapat jam serta gambar patung yg sangat comel.Almari yg dpt memuatkan harimau(😂😂) sungguh besar bginya.
setelah Hana mandi dan mengemaskan pakaian nye dia turun untuk menolong dahyun.
"boleh saya tolong?"tanya hana
"eh,tak payah awak duduk je nak siap dah nih"
"em,okay btw bleh saya tanya?"
"em tanya je lah"
"em mana tzuyu?"
"oh,dia kluar dengan kookie kot"
"ha cookies?biskut?"
dahyun tergelak
"bukanlahh jeon jungkook tuh yang duduk dengan jimin kat kelas tuh"
"OHHH!hehehhe diorg couple ke?"
"mungkin?ypi tzuyu memang suka jungkook.taktau pulak dengan kookie"
"ohh"
"haa nih dh siap jom kita duduk makan malam"
"arasso"setelah selesai makan hana pergi ke dapur untuk membasuh pingan,nanti apa kata org duduk rumah ngn membe baru tak reti jaga ann (ttbe).
Klip!
bunyi pintu ditutup.hana segera ke pintu untuk melihat siapa yg balik.kelihatan tzuyu sedang bercakap di telefon."um,hai awak dh makan?"
"sibuk!"
"saya tanya je"
"woi pompuan!kau baru lagi kat sini,jangan nk buat hal,aku pun tak tau macam mne kookie bleh offer diri dia untuk selamatkan kau!kau spe je bgi dia!tah tah nnti dia jdikan kau pompuan simpanan dia"
flashback