SON

24 1 0
                                    

   Kuzenim ve en yakın arkadasimla dışarıda yaşanan felaketi daha rahat takip edebilmek için çok eski bi eve girmiştik.Evin cam kenarına geçtik.Artık daha rahat ve daha güvenli bir şekilde etrafı izleyebilirdik.Arkadaşım telefonunu çıkardı ve haberlere bakmaya başladı.Uzay gemisi görünümlü uçağı gösteriyorlardı.Etrafinda koşturan insanlar,çocuklarına sıkıca sarılan anneler vardı.

   Tam bir şey söyleyecekken,uçak bulunduğunuz evin tam üstünden geçti.O kadar sesliydi ki,kulaklarımı koparmışlar gibi bir acı hissettim.Uçak uzaklaşınca evden çıktık.Yerde yatan,dilenen insanları ezmemek için büyük çabalar sarf ederek koşmaya başladık.

   Havaalanına çok yaklaşmıştık,ama çok büyük bir patlama olmuştu ve ardından oluşan toz dumanları ve ona eşlik eden demir parçaları etrafa yayılmıştı.Patlamanin etkisiyle yere savrulduk.Elimle havadaki tozları yok etmeye çalışarak görüş alanı yaratmaya çalıştım.
     Öksürerek yattığım yerden kuzenime ve arkadaşıma bakmaya çalıştım.Gördüğümde sürünerek yanlarına gittim.
      Kuzenim ne olduğunu anlamak istercesine bakıyordu.Gözlerimi kırptım ve 'Gitmemiz lazım' dedim.Bu lafım üzerine kuzenim yavaşça doğrulmaya başladı.Ben de arkasından kalktım ve arkadaşımın yanına gittim,o da hizli bi şekilde kalktı ve birbirimizden güç alarak yürümeye başladık.
      Bir kaç metre sonra daha ıyi hissettiğimizi fark edince adımlarımızı hızlandırdık.
    
       Havaalanina vardigimizda etrafta koşturan insanlar,havaalanındaki mağazalardan bir şeyler çalmaya çalışan insanlar ve normal halkla kavga eden Üst Düzey Güvenlik Robotları karşıladı.

     Arkadaşımın babası bu olaylar başlamadan önce ÜDGR yapımında çalışıyordu.ÜDGR'leri alt etmek için gerekli olan elektrik cihazı arkadaşımda vardı.Çevik bir haraketle cihazı ÜDGR'lerin üstünde dolaştırdı.

     Karşıdan bize doğru gelen silahlı askerleri görünce bizimkilere seslendim ve gerisin geri koşmaya başladık.

     


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 05, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SONUN BAŞLANGICI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin