Ahoj,
Jestli tohle čtete, tak gratuluji, že jste se prokousali až na konec mé short story.
No, asi nepotřebujete číst nějaký kecy o tom, proč to tak dopadlo, ale já si to tady stejně napíšu a bude to nejdelší část téhle povídky. Bravo.
První otázka, co vás asi (možná, nejspíš) zajímá je:
Proč jsem je prostě nemohla dát dohromady?
No to víte, že jo. A pak mě tady nějaká slečna, která nikdy mé příběhy nečetla, nahlásí za nevhodné obsahy a zruší mi účet.
Kecám.
Už od začátku jsem věděla, že nebudu chtít, aby tahle povídka dopadla dobře, protože už jen proto, že to je vztah mezi vlastním bratrem a sestrou, tak by to bylo celkem zvláštní, aby spolu byli a měli šťastnou rodinku.
Nevím proč, ale já bych si to nedokázala například mezi mnou a mým bratrem představit. (který neexistuje, ale jde už jen o tu představu, že bych ho měla a měla s ním být. Taky bych se asi raději snažila zapomenout, heh.)Skoro pokaždé se nějak tak vžiju do hlavních postav, v tomhle případě to byla MinHee, a prožívám ty situace s nimi.
A protože jsem se do její role perfektně vžila, tak snad chápete, proč spolu nejsou.
A když už to s tou postavou cítím a vnímám stejně, vždy z toho vznikne špatný konec, protože já z nějakého důvodu na šťastné konce nevěřím. Jo jsem chodící deprese a vyzařuje ze mě negativní energie, uhodli jste.
A druhá otázka, proč Kookie?
Jungkook se mi do téhle role tak trochu "vetřel". První měl být Yoongi hlavní hrdina, ale Jungkook mu to vzal a myslím, že je to i dobře. Měla bych moc přeyoongiováno na mém profilu a Jungkook roli splnil i v mé představivosti všemi deseti.
Tak snad se na mě nezlobíte, že jsem Vás zase nepotěšila šťastným koncem, ale mám v plánu dopsat příběh s Yoongim a v hlavě se mi rýsuje další námět, ale zatím je to na bodu mrazu. Ale mám už hlavního hrdinu vymyšleného. Můžete si tipnout, kdo to bude. (bude to člen BTS, jak jinak že.)
A moc děkuji za kladné ohlasy. Musím uznat, že pro mě bylo dost překvapením, když jsem viděla, že mi za týden stouplo přečtení o tisícovku a hlasy na nějakych 400, byla jsem hodně JuNGsHOoK v ten moment, protože na mém starém (díky bohu už i zrušeném) účtu, jsem měla asi 100 přečtení za půl roku.
Pravda, že jsem své schopnosti, co se psaní týče, dost posunula, to uznávám. Přesto si myslím, že nepíšu skvěle, ale snažím se to zlepšovat víc a víc.
Mám Vás ráda.
- littleyoongie.
ČTEŠ
Sweet as honey ||j.jk. fanfiction, CZ|| [✔]
Fanfiction"Zakázané ovoce nejlépe chutná." 4. 3. 2018 - #17 Povídka 5. 3. 2018 - #11 Povídka 6. 3. 2018 - #7 Povídka Short story BTS's Jungkook