Perşembe günü, saat 8:30
Okula gelirken hala müdürün odasına girme yollarını arıyordum. Acaba adamı bıçaklayıp mı alsam, yoksa direk mi öldürsem? Gibi psikopat fikirler de gelmiyor değildi. Böyle düşünürken okul otoparkında gozume parlak bir şey yansıdı. Yere baktığımda ne göreyim ' ANAHTAR VE MÜDÜRÜN ARABASININ YANINDA'. Haha yere düşürmüş gerizekalı. Sevinçten Murata çıkma teklifi bile edebilirdim( söylememiş olayım ). Yere doğru eğildim ve anahtarı hemen kapıverdim. Herkes andımız için aşağıya inecekti ve bende mikrofonla herkese duyurabilecektim. Salak müdür ordan oraya dolanıyordu, anahtarını bulamadığı için deliriyordu. Ona pişkin pişkin sırıtırken, bi anda Kardelen sırtıma patlatıverdi. Hayvan ya. ' günaydın bakalım ' dedi , bende hiç günaydın demeden ' bil bakalım yanımda ne var ' dedim ve cebimden müdürün anahtarını çıkardım hemende geri soktum. ' OHAAAA YAŞASIIN ' diye koridorda anırdı ve herkes bize baktı. Neyse herkes aşağı iniğinde Kardelenden etrafa göz kulak olmasını istedim ve anahtarla müdürün odasına girdim. Herkes hazırola geçmişti. Bir anda başladım dökülmeye ve eşcinselliğimden tutun da Murat'ın pisliklerine kadar herşeyi anlattım. Müdür neler olduğunu anlamamıştı. Hazırola geçen tüm öğrenciler bir anda asker modundan Saba Tümer moduna geçtiler. Bende müdür öğrencileri sakinleştirirken hemen odasından sıvışıverdim. Okulun arka kapısından çıkıp arabasının yanına anahtarı koydum ve etrafı izlemeye başladım. Herkes gülerken Murat ve tayfası sinirli bir biçimde etrafı gözlüyordu. Bende bo yandan utanmıştım aslında. Orda durmuş izlerken Batuhan diye bir arkadaşım ' HADİ ARKADAŞLAR ŞEREFSİZ MURATA GÜNÜNÜ GÖSTERELİM ' dedi. Herkeste ' HADİ ARKADAŞLAR DALIN DALIN' demeye başladı. Çok şaşırdım, adeta mutluluktan ne yapacağımı şaşırmıştım. ' EŞCİNSEL ' olduğum için yargılanmamıştım. Kardelenle bir beşlik çaktık birbirimize.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşcinselitesi
Short StoryOkuyan okumayan herkese çok teşekkür ederim. Ve kararlarınıza hep sahip çıkın.