Sabah kulagimi siken bir sesle kalktim. Ne bekliyorsunuz abim ablam annem hayir tabikide ALARM... Elimi yuzumu yikadim. Sonra hemen giyindim

GECENİN GİYDİKLERİ.
Biraz guzel giyinelim dimi yani. Yeni okula basliyoruz . HAA bu arada neden yeni okul diyorum cunku eski okulda 2 kizi komaya sokup, 4 erkegide hastanelik ettim. Okuldan atildim. Bende koleje geldim cunku yuklu bir miktarda para verdim asla atilmam;-). Hemen araba secmeye calistim araba degilde motorla gidecegim. Motora bindim. Hemen hizlica okula geldim okula girerken drift attim ve butun gozler uzerimdeydi. Motordan indim. Etrafa baktim erkeklerin agzinin suyu akmis bakiyorlar kizlar ise kiskancliktan oluyorlardi. Tam karsimdaki cocuga odaklandim bana bakiyordu gozlerimi devirim mudurun odasina ilerledim. Ne guzel sorunsuz giderken bi cocuk laf atti.
(Gerzek Cocuk) Off lan oglum kiza bak alev alev yaniyorrrr.(Ben) alev alev haa.
Diyip burnunun dibine kadar girdim opecek gibiydim ama ben opermiyim nahh operim. Cocuk zafer gulusu atarken hevesini kestim veee
(Ben) Dikkat etde o alev seni
yakmasin deyip cocugun kucugune bir tane gecirdim. Cocuk yere dustu herkez bana bakiyordu ama hicbiri umrumda degildi. Cocugun ustune oturup onu yumrukla.aya basladim. Taninmayacak hale geldiginde biraktim. Ve ustunr bildigin balgam attim. Keske kusaydim.
(Ben) Ne bakiyonuz LAN !! DAHA KASİNAN VARSA GELSİN BEN KASİMAYA BAYİLİRİM dedim . Herkez onune dondu. Mudurun odasina girdim sinifimi ogrendim sinifa ciktim.
Girdigim anda yanima O' cu kizlar geldi. O cu kizlar surtukler yani askoom canoom hadooo bebegooom oyle konusanlar.
(1. Surtuk) Hoop dor sortok noroyoo bo okuldo sortok doldu yahoo.
(Ben) ayna getireyimi daha iyi anlarsi haa?? Deyip kizin sacindan tutugum gibi tahtaya sert bi sekilde koydum. Sonr cebimdeki cakimi cikarim K yazdim. Obur kizlar kacmaya basladi. E ben birakirmiyim? Parti yeni basliyor. Kizlar disariya cikmislardi. Emir de ordaydi siritiyordu. Okulun bahcesindeyken yine mavi gozlu cocuk gozume carpti. Saskinlikla bakiyordu. O kadar tatliydi ki. Aman ne diyom ben yaa!! Her neyse isime devam ediyim.(Ben) Siz bana surtuk demistiniz demi yaa. Hmmmm acaba hangi iskencemi yapsam deyip surtukleri emirin tutmasini istedim. Kizlar hungur hungur agliyordu. Aciyacagimi zanadiyorsalar zanettmesinler.
Araba gidip Murat abiyi aldim. Ben iskence agletlerime ad koyuyorum. Herneyse arabadan nesteri aldim yani Murat abiyi. Normalde cakimla yapardimda o olmaz o benim birtanem. Bu surtuklere deydiremem.(Ben) Ee hadi ne agliyorsunuz ben sizi kesicemi dedim yaa??
(2. Surtuk) Neyani bisey yapmiyacakmisin?
(Ben) agzimdan yapmiyacam diye bir laf ciktimi?
(3. Surtuk) Bak lutfen ben birsey yapmadim hepsi bunun sucu beni birak lutfeen!!
(Ben) Simdi hic birakmiyacam bir sesini alcat iki yalan soy
lemiyecektin lizim yaktim ciranizi
Bi guzel kestim onlari. Cok fena bagiriyordular. Sonra yanima Emir geldi ben kizlari dovuyordum. Emir beni cekemeyince o mavi gozlu cocuk beni kucagina aldi Emirde kizlari . Ben sinir hastasiyim ilac almam lazimdi hemen kucagindan atlayip sinifa ciktim bu cocukta geliyordu. Durup
(Ben) Bak lutfen gelme yardim ettin ama artik gelme kotu seyler olur diyip sinifa girdim. E beni dinleyen kim oda girdi. Ben siralari itirmeya basladim cantama gidip ignemi aldim ama cocuga bisey demedim. İgnemi vurup cikacaktimki kolumdan biri tuttu.
(Ben) Ne var?
(Yakisikli cocuk) Sana merakli degilim tanisalim.
(Ben) Ben Gece SİYAH dedim .
(Yakisikli Cocuk) Hmm guzel isim bende Mızrak TaşArkadaslar lutfen yardim edin. Bos zamanlarimda yazmaya calisicam.
Optum sizleri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST KİZİL ( KARANLİK)
Teen FictionSadist bir kizin hayati nasil olabilir ??? Tanisacagi yeni surtukler,meteorlar, belkide ask ile tanisacak bu kiz. Hic sevgi gormemis aska inanmayan bir kiz... Butun hersey hikayenin icinde sakli.o_O