Karakter Tanıtımı

15 1 1
                                    


ARSEN

18 yaşında ve üniversite 1. Sınıf öğrencisi. Özel bir üniversitede oyunculuk eğitimi alıyor. Ailesi ile birlikte yaşıyor fakat aralarında kan bağı yok. Onu 9 aylık bir bebekken evlat edinmişler ama Arsen'in bundan haberi yok.

Diğer genç kızlardan farklı olarak Arsen'in hayatını mahveden bir problemi var. Dokunduğu hiçbir şeyi hissedemiyor! Gerçek dünyadaki her şey onun için gördüğü fakat dokunamadığı bir hayalet gibi. Ellerinin karşısındaki şeye değdiğini görmek fakat bunu hissedememek onu çok üzüyor. Bir kerecik olsun hissetmenin nasıl bir şey olduğunu bilebilmek için her şeyini verebilir.

Hayatında ki böyle bir problemin yanında bir de diğer insanlarda olmayan bazı özellikleri var. Eğer isterse karşısında gördüğü kişinin hissettiklerini ve gerçekleşecek iyi veya kötü bir olayı kısa bir süre öncesinden hissedebiliyor. Her ne kadar olayın ne olduğunu bilemese de..

Bazı insanlar için bu özellikler göze güzel görülebilecek olsa da bazen hiç de iyi olmayabiliyor.

BERMAL

19 yaşında. İstanbul'da bir devlet üniversitesinde işletme okuyor. 2. Sınıf öğrencisi. Küçük bir gecekonduda tek başına yaşıyor. Kardeşi gibi gördüğü Barkın adında bir arkadaşı var. Her ne kadar onunla aynı evde yaşamak istese de Barkın sevgilisiyle yaşamayı tercih ettiği için buna saygı duyuyor. İşitme engelli ve her ne kadar öyle olmasa da bunun doğuştan olduğunu düşünüyor. En büyük hayali bir gün müzik dinleyebilmek ve doyasıya şarkı söyleyip sesini insanlara duyurabilmek..

Her ne kadar insanların söylediği şeyleri duyamasa da karşısındaki insanın düşüncelerini okuyup onunla bir şekilde iletişim kurabiliyor. Tabii ki insanların düşünceleri ve söyledikleri birbirini tutmadığı için bazen sorun yaşayabiliyor. Karşısındaki insanın düşüncelerini okurken de bazen o insanın başkaları ile paylaşmak istemediği bir şeyle karşılaşabiliyor ve bu onun içinde bir suçluluk duygusu oluşmasına neden olabiliyor.

Her ne kadar çoğu zaman insanların düşüncelerini okumaya ihtiyaç duysa da bu yetenek  bazen onun için omuzlarında taşıması zor bir yük haline gelebiliyor.

SARGIN

18 yaşında. Özel bir üniversitede aşçılık okuyor. 1. Sınıf öğrencisi. Bir ev arkadaşı ile küçük bir dairede oturuyor. Ev arkadaşıyla arası pek iyi değil. Çünkü Sargın ile arkadaş olmanın ona evde sorumluluk yükleyeceğini düşünüyor ve pek sorumluluk sahibi bir insan değil.

Sargın konuşma engelli biri olarak bazen kendini ifade etmekte problem yaşayabiliyor. Birilerine bir şey söylemek için sürekli yazı yazmak zorunda olduğu için bazen üşendiği de oluyor.

Fakat onun için en kötü tarafı herkesin sesini duyup kendi sesini duyamamak. Herkesin kendini kolayca ifade edebildiğini görüp kendini insanlara ifade etmek için çok zorlanmak. İnsanların onun bir şeyler yazmasını beklerken ki sabırsızlığını görmek...

Fakat bunun yanında sahip olduğu güzel yetenekleri de var. Gözle görülebilir bir uzaklıkta olan insanların konuştuğunu duyabilmek ve karşısındaki insanın ona yalan söyleyip söylemediğini anlayabilmek gibi.. Ve bu da onun çevresindeki her şeyden haberdar olmasını ve karşısındaki insanı daha iyi tanımasını sağlıyordu şüphesiz.

LAÇİN

19 yaşında. Bir devlet üniversitesinde psikoloji bölümünde okuyor. 2.Sınıf öğrencisi. Okuduğu bölüme tutkuyla bağlı bir genç. Zamanının çoğunu kitap okuyarak ve ders çalışarak geçiriyor. Pek sosyal biri değil. Yalnız olmaktan fazlasıyla hoşlanıyor.

Onu hayatında en çok rahatsız eden soru şüphesiz bacaklarına ne olduğu sorusu. İnsanların sürekli ona doğuştan mı böyle olduğunu yoksa kaza mı geçirdiğini sormasından gerçekten bıkmış durumda. Yalnızca insanların onu olduğu gibi kabul etmesini istiyor.

Yürüyememek onun için pek çok zorluğu da şüphesiz beraberinde getiriyor. Bunlardan en büyüğü de sevdiği kızın onunla dalga geçip onu hor görmesiyle başa çıkmak. Üstelik sevgisi hâlâ  kalbinde yaşıyorken ve karşısında onu başka biriyle görüyorken..

Bir gün yürüyebilmeyi, koşabilmeyi ve en çokta ayaklarının üzerinde, onu hor gören kızın karşısına kalbinde ve yanında başka biri ile durabilmeyi çok istiyor.

Bunun yanında her ne kadar kullanmaktan hiç hoşlanmasa da insanların vücudunu kontrol edebilme yeteneğine sahip. Daha doğrusu insanların vücudunun bazı kısımlarını kısa bir süreliğine kullanım dışı bırakabiliyor. Kendi bacaklarını kullanamazken ve bunun nasıl bir şey olduğunu çok iyi biliyorken her ne kadar yeteneğini kullanmaya vicdanı el vermese de..

Herkese merhaba. Bu benim bu türde yazacağım ilk hikaye o yüzden nasıl olur hiç bilmiyorum. Fakat elimden geleni yapacağımdan emin olabilirsiniz. Umarım sizin severek okuyacağınız ve benim de sonuna kadar severek yazacağım bir hikâye olur. Herkese iyi geceler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 07, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DeneklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin