,,Víš co se mu mohlo stát?!"
,,Promiňte kapitáne, ale Stakar říkal..."
,,Je mi jedno co říkal Stakar!"
Přesně tenhle rozhovor probudil malého chlapce, Petera. Vlastně ho také probudilo chrápání ostatních plenitelů, ale to je vedlejší. Chlapec si promnul unavené oči a zvednul se ze země. Vlastně, na zemi spali všichni, i ostatní Plenitelé, takže se chlapec snažil vyjít z místnosti aniž by někoho vzbudil, řekněme že ho tam nikdo nemá moc v oblibě, vlastně ho skoro nesnáší. Bohužel klučina zakopl o něčí nohu, rychle se sebral ze země a utekl, poté už uslyšel jen nějaké nadávky ve stylu "Já toho spratka zabiju!". Sluchátka od walkmana měl na přitisklé na uších a chodil po plenitelské lodi, co deset vteřin si upravil zpocené vlasy které mu padaly do obličeje. Potichu si zpíval (spíše předříkával) text písničky která mu hrála ve sluchátkách od walkmana. Vlastně ze sebe vykoktal jen kousek písničky. ,,Ooh-oo ch-child... T-things are g-gonna g-get easier..." Pak uslyšel kroky, nemotorné kroky. ,,Hej! Co tu děláš?!" zakřičel nějaký plenitel s láhví alkoholu v ruce. Byl zarostlý, celkem vysoký a měl hnědé vlasy a fousy. Horuz. ,,J-já... N-nemůžu usnout..." řekl roztřeseným hlasem Peter a vypl si walkmana. ,,Hele, ty malé hovno, pokud hledáš Udontu, tak jdi támhle..." řekl Horuz a začal okolo máchat ukazováčkem. ,,...Támhle, a nebo támhle!" vykřikl Horuz a rozešel se pryč. Peter nechápavě čuměl do blba přemýšlel si proč ho asi nazval malým hovnem. Poté se Peter rozhodl jít tam kde mu "řekl" Horuz že má jít pokud chce jít za Udontou, přestože Peter vůbec netušil kdo ten Udonta je, ikdyž mezi Pleniteli byl už nějaký ten pátek. Pak uslyšel hlasy dvou Plenitelů se kterými neměl úplně dokonalý vztah, ale ten jeden mu zachránil život, protože ostatní Plenitelé údajně "Terrana nikdy nevokoštovali", asi ho chtěli sníst. Terran znamená že je ze země, země je zvaná "Terra", takže člověk ze země je Terran. Yondu a Kraglin, Kraglin s Peterem občas poslouchá vypalováky které ma na walkmanovi, ale Yondu má co dělat aby zůstala jeho loď plná Plenitelů vcelku, takže musí obstarávat skoro všechno, plus chodívat něco uloupit s ostatními, třeba i s Peterem protože je jako chroust a lépe se krade, dostane se totiž na místa kam ostatní ne, aspoň tak mu to říkal Yondu. Po necelé půl hodině hledání to Peter vzdal a lehl si někam ke zdi na zem. Konečně se mu podařilo usnout, když okolo něj nechrápali Plenitelé, opravdu je lehčí usínat když je okolo ticho, maminka to Peterovi říkávala, když každý večer hrála televize, protože se Peter chtěl koukat na Knight ridera nebo Footloose, vždy o půl desáte večer si pustil videopřehrávač který měli k televizi, jeho dědeček a maminka na něj vydělávali dost dlouho. Když tam spal, uprostřed velké létající lodě, tak byl roztomilý. No řekněte, kdo není roztomilý když spí... O pár místností vedle chlastal Yondu s Kraglinem, Yondu je ale "odolný", takže se málokdy totálně ožere a je na sračky, jedna z mála výhod být jim samotným, vlastně někdy je celkem fajn se ožrat, ale určitě ne, když máte na starost zrovna nemálo Plenitelů kteří jsou totální kreténi a jednoho malého spratka. ,,Hlídej to tady." rozkázal Yondu Kraglinovi, oba dva byli v kajuty od Yondua/Yondy (Omlouvám se, ale jeho jméno mi nejde moc skloňovat. :D). Kajutu měl to rozdělenou na tři části. Ložnice - postel, šatník (ano, i plenitelé nosí jiné oblečení než Plenitelský hábit! A spodní prádlo také...), lampu a takové... Pak takzvaný obývák - sedačka, obrovské okno ať vidí okolo, prostě znáte to, nějaká obří kajuta ze které se dá i takzvaně řídit loď! A potom koupelnu, záchod a takové, ručníky... Víte snad jako vypadá koupelna spojená s hajzlem, ne? Nemusí se to tady zbytečně moc rozepisovat, vraťme se k tomu co se dělo dál... Yondu odešel z jeho kajuty. Když procházel loď tak za rohem dlouhé chodby potkal malého chlapce který spí, ležel na zemi u zdi, rukama si objímal nohy, takže byl takzvaně skrčený do klubíčka. Yondu si povzdechl a sundal si plenitelský hábit, kterým přikryl chlapce. Vlastně, Yondu byl celkem rád že si Quilla nechal a nedoručil ho Egovi, přestože všem nadále tvrdil že si ho nechal protože je malej, líp se krade a dostane se na místa kam ostatní ne... Jen nechtěl ať si o něm ostatní Plenitelé myslí, že je kdovíjak citlivej, nebo že mu bylo Petera líto, to určitě ne. Pak si odešel lehnout do kajuty, Kraglin už byl dávno někde pryč a chlastal s někým jiným, Yondu si sundal vršek plenitelských hader, takže tam jen tak ležel oblečen jen v kalhotách, přičemž šli vidět jeho jizvy na modrém břichu, je vlastně modrej celej, Peterovi trochu připomíná taťku šmoulu, ještě k tomu když má červené číro díky kterému, taky díky jeho pískání, ovládá létající šíp. Díval se do stropu a přemýšlel proč má taky hrozně podělaný život.Pokračování příště.
Ahoj, zlatíčka! :3 Jsem tu s mým novým a zároveň úplně prvním příběhem! Hehe... Chtěla bych jen podotknout že fanfikci na strážce galaxie mám v plánu už asi rok, ale až teď jsem se odhodlala to konečně zveřejnit, jelikož ani nevím jak v to takové vesmírné lodi může vypadat, tak jsem to nějak vymyslela, tak mě za tohle omluvte, děkuji. ^^ A ještě k tomu, jak jsem rozepisoval ty podrobnosti ohledně té "kajuty", tak vím že to má do kajuty daleko, ale nějak mě nenapadá jak to nazvat, jsem začátečník. 😅 A celkově ty planety, místnosti plenitelské lodi, příšery a tak dále, co se v příběhu objeví budou nějak smyšlené, moc se v tom nevyznám, ve filmu toho moc nebylo ukázáno a komiks mám jen jeden, kde vlastně Yondu ani není... Každá hvězdička, komentář nebo follow potěší, děkuji. x3
~Cari
ČTEŠ
World's Okayest Dad {Strážci Galaxie}
FanfictionBýt tátou je o dost složitější než být otcem. Hlavně když máte na krku takovýho malýho spratka jako je Peter Quill. ------------------------ Fanfikce na Strážce galaxie, řekla bych že na wattpadu jich je celkem málo... ^^ Obsahuje spoilery, i když...